WE STAAN VOOR JE KLAAR.

Veelgestelde vragen
Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Als je een account bij ons hebt, kun je de status van je bestelling bekijken onder de tracking informatie van je bestellingen.

Als je geen account hebt, raadpleeg dan de bevestigingsmail van je bestelling voor de tracking informatie.

Kan ik mijn adres nog veranderen?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje!

Als deze nog niet is ingepakt, kunnen wij ervoor zorgen dat je adres nog gewijzigd wordt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met ons via support@upfront.nl

Staan jullie open voor studie- en schoolopdrachten?

We waarderen alle verzoeken enorm, maar helaas is het momenteel te druk bij Upfront om mee te werken aan studie- en schoolopdrachten.

We kunnen op dit moment niet de tijd en begeleiding bieden die deze opdrachten verdienen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.

Als je vandaag hebt besteld en nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen we je bestelling nog annuleren.

Neem contact met ons op via support@upfront.nl, we zijn beschikbaar van 8:00 tot 21:00 uur. Om het proces te versnellen, stuur ons een bericht met je ordernummer en de reden van annulering.

Waar vind ik mijn factuur?

Je vindt jouw factuur in de verzendbevestigingsmail of in je account.

Bekijk alle Q&A
Categorieën
Klantenservice

Staat je vraag er niet tussen, stuur ons dan een berichtje.

LET OP: we kunnen geen voedingsadvies geven.

Email

Vragen of opmerkingen over je bestelling? Stuur gerust een mailtje naar support@upfront.nl.

Samenwerkingen? Wij werken helaas niet mee aan schoolopdrachten, sponsoring, evenementen of influencerprogramma's.