We staan voor je klaar.

Kies hieronder jouw vraag. In sommige gevallen staat je vraag er niet tussen, en wordt je met een van ons in contact gebracht. We komen er altijd samen uit!

Voor klanten
Levering & verzending
Retourneren & garantie
Bestellen & account
Affilate
Werken bij
Wat is Upfront?
Producten
Waar bezorgen jullie?

Op het moment leveren wij alleen door heel Nederland en België. De standaard verzendkosten zijn €4,95, maar bij een bestelling hoger dan €75,00 profiteer jij van gratis verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Doordeweeks voor 00:00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend, vóór 19:00 uur op zondag, dan wordt je pakket op maandag geleverd. Brievenbuspakketjes doen er gemiddeld 2-5 werkdagen over om op de plaats van bestemming te komen.

Kan ik mijn order annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje! Het kan natuurlijk voorkomen dat je er last-minute achter komt dat je toch een fout hebt gemaakt in de order en deze wilt annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via Whatsapp zodat we kunnen kijken of we nog een wijziging voor je kunnen maken!

Kan ik mijn bezorgtijd aanpassen?

Wij kunnen zelf geen verandering aanbrengen in de bezorgtijd. Je kunt wel de PostNL app downloaden om daar aan te geven of je wilt dat het bezorgd wordt bij jouw pakketpunt of bij de buren. Het is helaas niet mogelijk om een bezorgtijd aan te geven.

Kan ik mijn adres aanpassen nadat ik heb besteld?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje! Als deze nog niet is ingepakt, kunnen wij ervoor zorgen dat je adres nog gewijzigd wordt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via Whatsapp.

Ik heb geen bevestiging van mijn verzending ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat je mailtje in de spam is beland! Kun je het daar ook niet vinden, dan kun je ons bereiken via Whatsapp. Wij helpen jou dan verder.

Kan ik mijn bestelling naar een afhaalpunt laten sturen?

Momenteel kunnen we deze optie helaas nog niet aanbieden. Op het moment dat de track & trace is aangemaakt, kun je zelf (via de PostNL-app) de bezorging wijzigen naar een afhaalpunt.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Via jouw verkregen track & trace code kun je je bestelling volgen. Wil je dit zelf iets beter kunnen managen? Download dan de PostNL app and get excited! ⚡️ Het volgen van een brievenbuspakketje is iets lastiger, de track & trace kan namelijk iets anders aangeven dan dat werkelijk zo is. Postbodes hebben geen realtime scan moment, busjes met grotere pakketten wel.

Accepteren jullie ook orders naar het buitenland?

Wat leuk dat je vanuit het buitenland interesse hebt in een bestelling bij Upfront🚀Dat vinden we natuurlijk ontzettend leuk! Goed nieuws: Wij kunnen dit handmatig voor je fixen, maar dan alleen binnen de EU. Stuur ons gerust een appje voor de mogelijkheden en voorwaarden.

Wat is jullie Retourbeleid?

RETOURBELEID

Bij Upfront streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid bij al onze producten. We begrijpen echter dat er soms redenen kunnen zijn waarom je een product wilt retourneren of ruilen. Hieronder vind je onze retourvoorwaarden en -procedures.


RETOURTERMIJN

Je hebt 28 dagen vanaf de datum van aankoop om een product, ongeopend, te retourneren of om te ruilen. Tellend vanaf de datum van ontvangst.


VOORWAARDEN VOOR RETOURNEREN

Om in aanmerking te komen voor retournering of omruiling, moet het product aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het product moet in de originele verpakking zijn.
  • Het product moet ongebruikt en in verkoopbare staat verkeren.
  • Het product moet vergezeld gaan van het originele aankoopbewijs of een geldig aankoopbewijs.

VERZENDKOSTEN

Upfront is verantwoordelijk voor de retour verzendkosten als het product defect is of als er een fout is gemaakt bij de verzending. Hieronder valt:

  • Wij hebben een verkeerd artikel gestuurd.
  • Een of meerdere artikel(en) zijn beschadigd of foutief.

De retourkosten zijn voor de klant wanneer:

  • Een product retour gaat omdat de klant het niet meer wilt.
  • Een pakket niet opgehaald wordt bij het PostNL punt en teruggestuurd wordt naar de afzender.

RETOURPROCES

Om een retourzending aan te maken, kun je eenvoudig de bevestigingsmail van je bestelling gebruiken. Deze kun je in je mail vinden aan de hand van de zin ‘Je bestelling #xxxxx is verzonden’. Wanneer je op ‘Volg je pakketje’ klikt, wordt je doorverwezen naar de Track & Trace pagina van PostNL. Scroll beneden op die pagina en je zult de optie ‘Zending retour sturenvinden. Vul de reden van retourzending in en breng je pakketje vervolgens terug bij een PostNL punt. Als wij je pakketje binnen hebben gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag.


TERUGBETALING, OMRUILING OF TEGOED 

Als het geretourneerde product voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je kiezen uit de volgende opties:

  • Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.
  • Uitgifte van een tegoed dat je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen.

CONTACTINFORMATIE

Voor vragen, opmerkingen of om een retourverzoek in te dienen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via WhatsApp of Mail.


WIJZIGINGEN IN HET RETOURBELEID

Upfront behoudt zich het recht voor om dit retourbeleid op elk moment te wijzigen. Eventuele wijzigingen zullen op deze pagina worden gepubliceerd.

Bedankt dat je voor Upfront hebt gekozen. We waarderen je vertrouwen in onze producten en streven ernaar om jou de best mogelijke support te bieden.

Hoe kan ik (een deel van) mijn order retourneren?

In de bevestigingsmail van je order vind je de knop "Volg je pakketje". Klik hierop, deze brengt je naar de Track & trace pagina van PostNL. Scroll vervolgens naar beneden en download hier je retourlabel. Als wij je pakketje binnen hebben gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal twee weken.

Wat is de maximale retourperiode?

In verband met de voedselveiligheid en de houdbaarheidsdatum is de periode waarin voedingsmiddelen retour verzonden kunnen worden 28 dagen.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van mijn pakket?

Wij betalen de retourkosten alleen wanneer het product defect of foutief is. Wanneer een ongeopend product retour komt omdat het niet naar wens is, betaalt de klant de retourkosten.

Wat gebeurt er zodra ik mijn product(en) heb geretourneerd?

Zodra jouw retourzending aangemeld is krijgen wij een melding van retour, op het moment dat we jouw retourzending hebben ontvangen zullen we ons best doen deze zo snel mogelijk te verwerken. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal twee weken. Wij zullen het verschuldigde bedrag terugstorten op de rekening waarmee betaald is. Het is ook mogelijk om een voucher te ontvangen die je kunt gebruiken op jouw volgende bestelling.

Op welke manieren kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Je terugbetaling kan je verwachten in de vorm van een terugstorting, of indien anders overlegd in de vorm van een tegoedbon (voucher). De terugbetaling zal plaatsvinden op hetzelfde rekeningnummer als waarmee de betaling gedaan is. Terugbetalingen op een ander rekeningnummer is helaas niet mogelijk. Het is wel mogelijk het verschuldigde bedrag in de vorm van een voucher te ontvangen. Dit zal enkel gebeuren in voorgaand overleg met het support team.

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

De verwerking van jouw retourzending zal maximaal twee weken duren. De terugbetaling wordt gedaan zodra jouw retourzending verwerkt is. Gemiddeld zie je de terugbetaling binnen drie werkdagen terug op de rekening waarmee je hebt betaald. 

Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je een product wilt kopen, voeg je deze eerst toe aan de winkelwagen. Dit kan door het aantal te selecteren en vervolgens op de knop 'voeg toe' te klikken. Het geselecteerde product wordt nu automatisch in de winkelwagen geplaatst. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.


Aan de rechterbovenzijde van het scherm zie je het totaalbedrag van je mand. Ook kun je bovenin het menu op ieder moment op 'mand' drukken om een overzicht te zien van alle geplaatste artikelen. In het overzichtsscherm kun je de aantallen nog aanpassen.Als je klaar bent met toevoegen van producten aan je mand, klik je op de knop ´Afrekenen´ om af te rekenen. Hier kun je ook een eventuele kortingscode of cadeaukaart verzilveren.

Kan ik bestellen zonder account?

Ja, ook zonder het aanmaken van een account kun je een bestelling plaatsen.

Welke betaalwijzen kan ik gebruiken?

Je kunt bij Upfront betalen met de volgende betaalmiddelen:

  • iDEAL (Maestro)
  • Visa
  • Mastercard
Mijn bestelling is niet volledig

Onze excuses, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet volledig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen, kun je gelijk even een appje sturen naar ons support team. We zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

Mijn cadeautjes ontbreken

Heb je jouw cadeautjes tijdens de bestelling mogen selecteren, maar deze uiteindelijk niet ontvangen? Het zou kunnen dat deze uiteindelijk niet zijn toegevoegd omdat deze worden bepaald op basis van je eindbedrag. Heb je bijvoorbeeld een kortingscode of cadeaukaart gebruikt waardoor het eindbedrag onder de grens voor recht op cadeautjes kwam te liggen? Dan vallen de cadeautjes helaas weg. Is er geen sprake van deze situatie maar heb je de cadeaus toch niet gekregen? Neem dan contact op met ons support team, zij helpen je verder. 

Kan ik mijn bestelling naar een PostNL locatie sturen?

Op het moment is het helaas nog niet mogelijk om als eerste optie een PostNL locatie te selecteren. Ook is het niet mogelijk om de postgegevens van jouw postpunt te selecteren. Dat gaat namelijk nog best vaak mis. Je kunt wel jouw thuisadres invullen en via de PostNL app aanvinken dat je deze geleverd wilt hebben bij een postpunt.

Waar staat mijn verzendbewijs?

Wanneer je pakketje is ingepakt door ons logistieke team zal deze dezelfde dag nog verstuurd worden. Als deze mee wordt genomen door PostNL ontvang je een mail met hierin het verzendbewijs en T&T code. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan even in je spam. Nog niet ontvangen? Het kan zijn dat je een verkeerd mail adres hebt gebruikt. Neem in dat geval contact op met onze support.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren. Gezien we de belofte hanteren om de bestelling dezelfde dag te sturen, kan het zijn dat je bestelling al ingepakt is en/of onderweg is. Heb je vandaag nog besteld, neem dan gelijk contact op met ons support team. We staan van 8:00-21:00 voor je klaar. Is je pakketje nog niet ingepakt? Stuur dan een appje met je ordernummer, dan kunnen wij deze wellicht snel voor je annuleren!

Ik heb een verkeerd/ defect product ontvangen. Wat nu?

Onze excuses voor het ongemak! Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met het support team met hierin jouw order nummer en de details van het verkeerde of defecte product. We zullen de situatie bekijken en zorgen voor een passende oplossing.

Ik mis een product in mijn bestelling. Wat nu?

We snappen wat een teleurstelling dit kan zijn. Neem contact op met ons support team via Whatsapp, en vermeld je ordernummer en welk product er mist. We zorgen er voor dat het ontbrekende product wordt nagezonden of dat er een andere passende oplossing wordt geboden.

Wat houdt affilate in?

Via ons affiliate (partner-) programma kun je krediet verdienen door mensen uit jouw omgeving door te verwijzen naar Upfront. Geef €5,-, pak €5,-. Je meldt je met je bestaande account aan als Affiliate en vervolgens krijg je een eigen link. Deze is personaliseerbaar. Voor elke persoon die zijn/haar eerste bestelling bij Upfront plaatst na het klikken op deze link, krijg jij €5 krediet bij Upfront en krijgen zij €5 korting (als deze bestelling >€35 is). Op deze manier kan Upfront groeien en kunnen wij jullie belonen voor jullie mond-tot-mond reclame!

Waarom doet mijn korting het niet?

De affiliate korting werkt alleen als dit je eerste bestelling is. Een reden dat de code niet werkt kan zijn omdat dit dus niet je eerste bestelling is. Let op: de affiliate link is niet hetzelfde als een kortingscode. We merken dat mensen deze soms met elkaar verwarren.

Hoe wissel ik mijn win-back in?

Als je inlogt in je account en naar het affiliate programma gaat, zie je onder ‘dashboard’ het kopje ‘inwisselen’ staan. Hier kun je je tegoed inwisselen door middel van het creëren van een cadeaukaart (code). 

Wat is jullie werknemersprofiel?

Wij zijn op zoek naar de meest gedreven individuen van Nederland. Die, net als wij, bereid zijn om zich in te zetten voor een oprechte voedingsindustrie. Onze missie is om Upfront tot de nieuwe standaard te maken. Om dit te laten slagen, vereist dit volledige inzet en toewijding.


In tegenstelling tot sommige startup vacatures waarin wordt benadrukt hoe gezellig en toegankelijk het werken bij die organisatie is, gaan wij bij Upfront eerlijk te werk. Soms kan het namelijk hectisch zijn, met hard werken, het dragen van verantwoordelijkheden en het continu opnieuw uitvinden van jezelf.


Wat je hiervoor terugkrijgt, is een diepgaand gevoel van voldoening uit je werk, en de oprechte waardering van je collega's. Zoals we hier altijd zeggen: Bij Upfront vormen we geen familie, maar een toegewijd sportteam dat vastbesloten is om wereldkampioen te worden.

Waar kan ik solliciteren?

Wil je deel uitmaken van ons team? Onze actuele vacatures vind je op de vacature pagina. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier. Het klopt dat je hierbij geen bestanden kunt uploaden, dus ook geen CV kunt toevoegen. Wij hechten meer waarde aan motivatie dan aan ervaring. Indien er interesse is zullen wij in een later contactmoment (eventueel) om jouw CV vragen. Let op: wil je er zeker van zijn dat jouw sollicitatie in behandeling wordt genomen? Gebruik dan het sollicitatieformulier. Sollicitaties via de mail of DM worden niet in behandeling genomen.

Waarom is Upfront ontstaan?

Wij zijn een Rotterdams bedrijf opgericht door drie studievrienden. Onze missie is ontstaan uit onvrede over de huidige voedingsindustrie en de hoge mate van misleiding die we daar tegenkomen. Sinds 2019 zijn wij bezig met het neerzetten van een nieuwe standaard van sportvoeding in Nederland, waarbij transparantie en oprechtheid centraal staan. Dit resulteert in eerlijke producten, met kwalitatieve ingrediënten, die voorop de verpakking staan. Daarnaast zijn wij transparant in onze bedrijfsvoering; van ieder product communiceren wij hoe de verkoopprijs is opgebouwd, en we geven via social media vaak inkijk in besluitprocessen, uitdagingen, fails, en het reilen en zeilen van de onderneming in het algemeen.

Wat is de Upfront missie?

Wij geloven dat transparantie misleiding tegengaat, en dat is dan ook ons doel. Misleiding stoppen in de voedselindustrie om zo een gezondere en sterkere samenleving te bouwen.

Ik heb een vraag over een product

Wij hebben bij elk product op de website een FAQ toegevoegd. Hier kun je alles vinden over wat het product inhoudt, hoe je het gebruikt, of er allergenen in zitten en andere waarschuwingen. Kun jij jouw vraag niet vinden, dan kun je het support team altijd een berichtje sturen via Whatsapp.

Het product wat ik wil bestellen is niet op voorraad, wat nu?

Wij proberen de doorlooptijd zo goed mogelijk in te schatten. Soms krijgen we te maken met vertraging waardoor we een product niet gelijk kunnen aanvullen. Staat het product nog op de website, dan weet je dat het sowieso nog op voorraad komt. Kun je het product niet meer vinden, dan hebben wij deze uit het assortiment gehaald wegens ontevredenheid vanuit onze kant.

Voor klanten
Levering & verzending
Retourneren & garantie
Bestellen & account
Affilate
Werken bij
Wat is Upfront?
Producten
Levering & verzending
Waar bezorgen jullie?

Op het moment leveren wij alleen door heel Nederland en België. De standaard verzendkosten zijn €4,95, maar bij een bestelling hoger dan €75,00 profiteer jij van gratis verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Doordeweeks voor 00:00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend, vóór 19:00 uur op zondag, dan wordt je pakket op maandag geleverd. Brievenbuspakketjes doen er gemiddeld 2-5 werkdagen over om op de plaats van bestemming te komen.

Kan ik mijn order annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje! Het kan natuurlijk voorkomen dat je er last-minute achter komt dat je toch een fout hebt gemaakt in de order en deze wilt annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via Whatsapp zodat we kunnen kijken of we nog een wijziging voor je kunnen maken!

Kan ik mijn bezorgtijd aanpassen?

Wij kunnen zelf geen verandering aanbrengen in de bezorgtijd. Je kunt wel de PostNL app downloaden om daar aan te geven of je wilt dat het bezorgd wordt bij jouw pakketpunt of bij de buren. Het is helaas niet mogelijk om een bezorgtijd aan te geven.

Kan ik mijn adres aanpassen nadat ik heb besteld?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje! Als deze nog niet is ingepakt, kunnen wij ervoor zorgen dat je adres nog gewijzigd wordt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via Whatsapp.

Ik heb geen bevestiging van mijn verzending ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat je mailtje in de spam is beland! Kun je het daar ook niet vinden, dan kun je ons bereiken via Whatsapp. Wij helpen jou dan verder.

Kan ik mijn bestelling naar een afhaalpunt laten sturen?

Momenteel kunnen we deze optie helaas nog niet aanbieden. Op het moment dat de track & trace is aangemaakt, kun je zelf (via de PostNL-app) de bezorging wijzigen naar een afhaalpunt.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Via jouw verkregen track & trace code kun je je bestelling volgen. Wil je dit zelf iets beter kunnen managen? Download dan de PostNL app and get excited! ⚡️ Het volgen van een brievenbuspakketje is iets lastiger, de track & trace kan namelijk iets anders aangeven dan dat werkelijk zo is. Postbodes hebben geen realtime scan moment, busjes met grotere pakketten wel.

Accepteren jullie ook orders naar het buitenland?

Wat leuk dat je vanuit het buitenland interesse hebt in een bestelling bij Upfront🚀Dat vinden we natuurlijk ontzettend leuk! Goed nieuws: Wij kunnen dit handmatig voor je fixen, maar dan alleen binnen de EU. Stuur ons gerust een appje voor de mogelijkheden en voorwaarden.

Retourneren & garantie
Wat is jullie Retourbeleid?

RETOURBELEID

Bij Upfront streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid bij al onze producten. We begrijpen echter dat er soms redenen kunnen zijn waarom je een product wilt retourneren of ruilen. Hieronder vind je onze retourvoorwaarden en -procedures.


RETOURTERMIJN

Je hebt 28 dagen vanaf de datum van aankoop om een product, ongeopend, te retourneren of om te ruilen. Tellend vanaf de datum van ontvangst.


VOORWAARDEN VOOR RETOURNEREN

Om in aanmerking te komen voor retournering of omruiling, moet het product aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het product moet in de originele verpakking zijn.
  • Het product moet ongebruikt en in verkoopbare staat verkeren.
  • Het product moet vergezeld gaan van het originele aankoopbewijs of een geldig aankoopbewijs.

VERZENDKOSTEN

Upfront is verantwoordelijk voor de retour verzendkosten als het product defect is of als er een fout is gemaakt bij de verzending. Hieronder valt:

  • Wij hebben een verkeerd artikel gestuurd.
  • Een of meerdere artikel(en) zijn beschadigd of foutief.

De retourkosten zijn voor de klant wanneer:

  • Een product retour gaat omdat de klant het niet meer wilt.
  • Een pakket niet opgehaald wordt bij het PostNL punt en teruggestuurd wordt naar de afzender.

RETOURPROCES

Om een retourzending aan te maken, kun je eenvoudig de bevestigingsmail van je bestelling gebruiken. Deze kun je in je mail vinden aan de hand van de zin ‘Je bestelling #xxxxx is verzonden’. Wanneer je op ‘Volg je pakketje’ klikt, wordt je doorverwezen naar de Track & Trace pagina van PostNL. Scroll beneden op die pagina en je zult de optie ‘Zending retour sturenvinden. Vul de reden van retourzending in en breng je pakketje vervolgens terug bij een PostNL punt. Als wij je pakketje binnen hebben gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag.


TERUGBETALING, OMRUILING OF TEGOED 

Als het geretourneerde product voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je kiezen uit de volgende opties:

  • Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.
  • Uitgifte van een tegoed dat je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen.

CONTACTINFORMATIE

Voor vragen, opmerkingen of om een retourverzoek in te dienen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via WhatsApp of Mail.


WIJZIGINGEN IN HET RETOURBELEID

Upfront behoudt zich het recht voor om dit retourbeleid op elk moment te wijzigen. Eventuele wijzigingen zullen op deze pagina worden gepubliceerd.

Bedankt dat je voor Upfront hebt gekozen. We waarderen je vertrouwen in onze producten en streven ernaar om jou de best mogelijke support te bieden.

Hoe kan ik (een deel van) mijn order retourneren?

In de bevestigingsmail van je order vind je de knop "Volg je pakketje". Klik hierop, deze brengt je naar de Track & trace pagina van PostNL. Scroll vervolgens naar beneden en download hier je retourlabel. Als wij je pakketje binnen hebben gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal twee weken.

Wat is de maximale retourperiode?

In verband met de voedselveiligheid en de houdbaarheidsdatum is de periode waarin voedingsmiddelen retour verzonden kunnen worden 28 dagen.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van mijn pakket?

Wij betalen de retourkosten alleen wanneer het product defect of foutief is. Wanneer een ongeopend product retour komt omdat het niet naar wens is, betaalt de klant de retourkosten.

Wat gebeurt er zodra ik mijn product(en) heb geretourneerd?

Zodra jouw retourzending aangemeld is krijgen wij een melding van retour, op het moment dat we jouw retourzending hebben ontvangen zullen we ons best doen deze zo snel mogelijk te verwerken. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal twee weken. Wij zullen het verschuldigde bedrag terugstorten op de rekening waarmee betaald is. Het is ook mogelijk om een voucher te ontvangen die je kunt gebruiken op jouw volgende bestelling.

Op welke manieren kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Je terugbetaling kan je verwachten in de vorm van een terugstorting, of indien anders overlegd in de vorm van een tegoedbon (voucher). De terugbetaling zal plaatsvinden op hetzelfde rekeningnummer als waarmee de betaling gedaan is. Terugbetalingen op een ander rekeningnummer is helaas niet mogelijk. Het is wel mogelijk het verschuldigde bedrag in de vorm van een voucher te ontvangen. Dit zal enkel gebeuren in voorgaand overleg met het support team.

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

De verwerking van jouw retourzending zal maximaal twee weken duren. De terugbetaling wordt gedaan zodra jouw retourzending verwerkt is. Gemiddeld zie je de terugbetaling binnen drie werkdagen terug op de rekening waarmee je hebt betaald. 

Bestellen & account
Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je een product wilt kopen, voeg je deze eerst toe aan de winkelwagen. Dit kan door het aantal te selecteren en vervolgens op de knop 'voeg toe' te klikken. Het geselecteerde product wordt nu automatisch in de winkelwagen geplaatst. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.


Aan de rechterbovenzijde van het scherm zie je het totaalbedrag van je mand. Ook kun je bovenin het menu op ieder moment op 'mand' drukken om een overzicht te zien van alle geplaatste artikelen. In het overzichtsscherm kun je de aantallen nog aanpassen.Als je klaar bent met toevoegen van producten aan je mand, klik je op de knop ´Afrekenen´ om af te rekenen. Hier kun je ook een eventuele kortingscode of cadeaukaart verzilveren.

Kan ik bestellen zonder account?

Ja, ook zonder het aanmaken van een account kun je een bestelling plaatsen.

Welke betaalwijzen kan ik gebruiken?

Je kunt bij Upfront betalen met de volgende betaalmiddelen:

  • iDEAL (Maestro)
  • Visa
  • Mastercard
Mijn bestelling is niet volledig

Onze excuses, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet volledig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen, kun je gelijk even een appje sturen naar ons support team. We zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

Mijn cadeautjes ontbreken

Heb je jouw cadeautjes tijdens de bestelling mogen selecteren, maar deze uiteindelijk niet ontvangen? Het zou kunnen dat deze uiteindelijk niet zijn toegevoegd omdat deze worden bepaald op basis van je eindbedrag. Heb je bijvoorbeeld een kortingscode of cadeaukaart gebruikt waardoor het eindbedrag onder de grens voor recht op cadeautjes kwam te liggen? Dan vallen de cadeautjes helaas weg. Is er geen sprake van deze situatie maar heb je de cadeaus toch niet gekregen? Neem dan contact op met ons support team, zij helpen je verder. 

Kan ik mijn bestelling naar een PostNL locatie sturen?

Op het moment is het helaas nog niet mogelijk om als eerste optie een PostNL locatie te selecteren. Ook is het niet mogelijk om de postgegevens van jouw postpunt te selecteren. Dat gaat namelijk nog best vaak mis. Je kunt wel jouw thuisadres invullen en via de PostNL app aanvinken dat je deze geleverd wilt hebben bij een postpunt.

Waar staat mijn verzendbewijs?

Wanneer je pakketje is ingepakt door ons logistieke team zal deze dezelfde dag nog verstuurd worden. Als deze mee wordt genomen door PostNL ontvang je een mail met hierin het verzendbewijs en T&T code. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan even in je spam. Nog niet ontvangen? Het kan zijn dat je een verkeerd mail adres hebt gebruikt. Neem in dat geval contact op met onze support.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren. Gezien we de belofte hanteren om de bestelling dezelfde dag te sturen, kan het zijn dat je bestelling al ingepakt is en/of onderweg is. Heb je vandaag nog besteld, neem dan gelijk contact op met ons support team. We staan van 8:00-21:00 voor je klaar. Is je pakketje nog niet ingepakt? Stuur dan een appje met je ordernummer, dan kunnen wij deze wellicht snel voor je annuleren!

Ik heb een verkeerd/ defect product ontvangen. Wat nu?

Onze excuses voor het ongemak! Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met het support team met hierin jouw order nummer en de details van het verkeerde of defecte product. We zullen de situatie bekijken en zorgen voor een passende oplossing.

Ik mis een product in mijn bestelling. Wat nu?

We snappen wat een teleurstelling dit kan zijn. Neem contact op met ons support team via Whatsapp, en vermeld je ordernummer en welk product er mist. We zorgen er voor dat het ontbrekende product wordt nagezonden of dat er een andere passende oplossing wordt geboden.

Affilate
Wat houdt affilate in?

Via ons affiliate (partner-) programma kun je krediet verdienen door mensen uit jouw omgeving door te verwijzen naar Upfront. Geef €5,-, pak €5,-. Je meldt je met je bestaande account aan als Affiliate en vervolgens krijg je een eigen link. Deze is personaliseerbaar. Voor elke persoon die zijn/haar eerste bestelling bij Upfront plaatst na het klikken op deze link, krijg jij €5 krediet bij Upfront en krijgen zij €5 korting (als deze bestelling >€35 is). Op deze manier kan Upfront groeien en kunnen wij jullie belonen voor jullie mond-tot-mond reclame!

Waarom doet mijn korting het niet?

De affiliate korting werkt alleen als dit je eerste bestelling is. Een reden dat de code niet werkt kan zijn omdat dit dus niet je eerste bestelling is. Let op: de affiliate link is niet hetzelfde als een kortingscode. We merken dat mensen deze soms met elkaar verwarren.

Hoe wissel ik mijn win-back in?

Als je inlogt in je account en naar het affiliate programma gaat, zie je onder ‘dashboard’ het kopje ‘inwisselen’ staan. Hier kun je je tegoed inwisselen door middel van het creëren van een cadeaukaart (code). 

Werken bij
Wat is jullie werknemersprofiel?

Wij zijn op zoek naar de meest gedreven individuen van Nederland. Die, net als wij, bereid zijn om zich in te zetten voor een oprechte voedingsindustrie. Onze missie is om Upfront tot de nieuwe standaard te maken. Om dit te laten slagen, vereist dit volledige inzet en toewijding.


In tegenstelling tot sommige startup vacatures waarin wordt benadrukt hoe gezellig en toegankelijk het werken bij die organisatie is, gaan wij bij Upfront eerlijk te werk. Soms kan het namelijk hectisch zijn, met hard werken, het dragen van verantwoordelijkheden en het continu opnieuw uitvinden van jezelf.


Wat je hiervoor terugkrijgt, is een diepgaand gevoel van voldoening uit je werk, en de oprechte waardering van je collega's. Zoals we hier altijd zeggen: Bij Upfront vormen we geen familie, maar een toegewijd sportteam dat vastbesloten is om wereldkampioen te worden.

Waar kan ik solliciteren?

Wil je deel uitmaken van ons team? Onze actuele vacatures vind je op de vacature pagina. Solliciteren kan via het sollicitatieformulier. Het klopt dat je hierbij geen bestanden kunt uploaden, dus ook geen CV kunt toevoegen. Wij hechten meer waarde aan motivatie dan aan ervaring. Indien er interesse is zullen wij in een later contactmoment (eventueel) om jouw CV vragen. Let op: wil je er zeker van zijn dat jouw sollicitatie in behandeling wordt genomen? Gebruik dan het sollicitatieformulier. Sollicitaties via de mail of DM worden niet in behandeling genomen.

Wat is Upfront?
Waarom is Upfront ontstaan?

Wij zijn een Rotterdams bedrijf opgericht door drie studievrienden. Onze missie is ontstaan uit onvrede over de huidige voedingsindustrie en de hoge mate van misleiding die we daar tegenkomen. Sinds 2019 zijn wij bezig met het neerzetten van een nieuwe standaard van sportvoeding in Nederland, waarbij transparantie en oprechtheid centraal staan. Dit resulteert in eerlijke producten, met kwalitatieve ingrediënten, die voorop de verpakking staan. Daarnaast zijn wij transparant in onze bedrijfsvoering; van ieder product communiceren wij hoe de verkoopprijs is opgebouwd, en we geven via social media vaak inkijk in besluitprocessen, uitdagingen, fails, en het reilen en zeilen van de onderneming in het algemeen.

Wat is de Upfront missie?

Wij geloven dat transparantie misleiding tegengaat, en dat is dan ook ons doel. Misleiding stoppen in de voedselindustrie om zo een gezondere en sterkere samenleving te bouwen.

Producten
Ik heb een vraag over een product

Wij hebben bij elk product op de website een FAQ toegevoegd. Hier kun je alles vinden over wat het product inhoudt, hoe je het gebruikt, of er allergenen in zitten en andere waarschuwingen. Kun jij jouw vraag niet vinden, dan kun je het support team altijd een berichtje sturen via Whatsapp.

Het product wat ik wil bestellen is niet op voorraad, wat nu?

Wij proberen de doorlooptijd zo goed mogelijk in te schatten. Soms krijgen we te maken met vertraging waardoor we een product niet gelijk kunnen aanvullen. Staat het product nog op de website, dan weet je dat het sowieso nog op voorraad komt. Kun je het product niet meer vinden, dan hebben wij deze uit het assortiment gehaald wegens ontevredenheid vanuit onze kant.

Kom je er toch niet uit?

Stuur ons een berichtje via WhatsApp!

WhatsApp
WhatsApp