Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Product
Missie
Als Product Kwaliteitsmanager bij Upfront is het jouw missie om de voedselveiligheid binnen Upfront te waarborgen en de kwaliteitssystemen constant te blijven verbeteren.
Resultaten
- Alle binnenkomende producten zijn nauwkeurig getest door audits, ingangscontroles en label checks.
- Een nieuw online kwaliteitssysteem is naadloos geïmplementeerd.
- Nieuwe en bestaande productontwikkeling projecten zijn vakkundig begeleid en succesvol afgerond.
- Eventuele kwesties omtrent voedselveiligheid zijn effectief aangepakt waarbij goed advies is opgesteld aan het management.
- Upfront heeft zich gevestigd als het vooraanstaande merk binnen de voedingsindustrie, door zich nadrukkelijk te onderscheiden met de beste kwaliteit recepturen met clean label ingrediënten en de beste voedingswaarden.
Vaardigheden:
- Hoge standaarden: Je streeft er naar dat jouw eigen prestaties, en die van jouw team, niets minder dan geweldig zijn.
- Proactief en assertief: Je bent altijd proactief op zoek naar de beste kwaliteit.
- Daadkrachtig: Je handelt snel en besluitvaardig, waarbij je een hoge productiviteit behaalt met weinig verspilling van tijd of moeite.
- Heldere communicatie en organisatie: Je bent organisatorisch sterk en kan duidelijk communiceren. Planningen en eventuele actiepunten zijn altijd duidelijk.
- Werkethiek: Je hebt een sterke werkethiek en geeft alles voor de beste resultaten.
- Expertise en deskundigheid: Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring in productkwaliteit of een soortgelijk vakgebied en relevante kennis van wet- en regelgeving omtrent voeding.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym..
- Salaris: €2800,- tot €3400,- bruto.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
We verwerken je sollicitatie binnen 1 tot 2 weken. Voor eventuele vragen over je sollicitatie, kan je mailen naar werken@upfront.nl
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Office Manager bij Upfront ben je verantwoordelijk voor het beheer van ons kantoor en alles wat daarmee te maken heeft. Je beschouwt het kantoor als een systeem dat, net als al onze andere systemen, optimaal moet functioneren. Je werk is geslaagd wanneer het Upfront kantoor als een geoliede machine functioneert en alles altijd goed geregeld is. Kortom, jij zorgt ervoor dat het kantoor altijd in topconditie is, waardoor iedereen efficiënt kan werken in een goed georganiseerde en prettige werkomgeving.
Resultaten:
- Je verzorgt de catering voor onze collega’s; zorgt dat er altijd gezond eten beschikbaar is, lunches worden verzorgd en de boodschappen worden bezorgd;
- Je zorgt voor een gastvrij ontvangst van bezoekers en verwijst hen door naar de juiste collega;
- Je organiseert maandelijks leuke teamuitjes, borrels of andere activiteiten voor het team;
- Je beheert diverse administratieve taken en budgetten voor het kantoor zijn opgemaakt;
- Je coördineert het hele jaar door met verschillende aannemer voor reparaties en het onderhoud van het kantoor;
- Je zorgt dat het kantoor netjes blijft door schoonmaakroosters op te stellen voor schoonmaaksters en werknemers, en steekt zelf de handen uit de mouwen waar nodig.
Vaardigheden:
- Communicatief sterk: Je zult dagelijks met tientallen mensen moeten schakelen, zowel intern als extern. Goede communicatieve vaardigheden zijn essentieel om effectief te kunnen werken en iedereen goed te kunnen ondersteunen.
- Georganiseerd: Er zijn veel taken en verantwoordelijkheden die je moet beheren, variërend van schoonmaakroosters tot het organiseren van teamuitjes. Een sterk organisatorisch vermogen is belangrijk om al deze ballen hoog te houden.
- Affiniteit met voeding: Interesse in gezond en lekker eten is belangrijk om een gezonde en aangename lunches te garanderen.
- Proactief: Het kantoor is een groot en complex organisme waar veel dingen op tijd moeten worden geregeld en bijgehouden. Een proactieve houding is noodzakelijk om ervoor te zorgen dat alles soepel blijft lopen en niets over het hoofd wordt gezien.
- Ervaring: Een afgeronde opleiding facility management, of soortgelijke, is een pré.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie;
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym;
- Salarisrange: €2600,- tot €2800,-
- Een fiets;
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd!
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst!
We verwerken je sollicitatie binnen 1 tot 2 weken. Voor eventuele vragen over je sollicitatie, kan je mailen naar werken@upfront.nl
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Sales
Missie:
Als relatiemanager B2B ben je verantwoordelijk voor het vergroten van onze zichtbaarheid en impact bij lokale partners, waarbij het opbouwen en onderhouden van diepgaande klantrelaties hierbij centraal staat. Dit allemaal met het doel om een steeds groter netwerk van samenwerkingen op te bouwen met partners die onze ambities delen en ondersteunen.
Resultaten:
- B2B omzet van 1.3 miljoen euro gerealiseerd in 2024, t.ov. een omzet van 400k in 2023;
- De B2B markt en trends (NL & BE) zijn volledig in kaart gebracht;
- Groeimogelijkheden en nieuwe marktsegmenten zijn geïdentificeerd;
- Er is een groot klantenbestand opgebouwd, waarbij de focus op klantrelaties en klantbehoud essentieel is;
- Er is een duidelijke strategie voor het onboarden van nieuwe klanten uit koude acquisitie.
Vaardigheden:
- Teamplayer: Je kan effectief samenwerken in teamverband maar bent ook sterk in het beheren van persoonlijke taken.
- Relatiebeheer: Je hebt het vermogen om sterke relaties met klanten op te bouwen en te onderhouden. Dit omvat effectieve communicatie, vertrouwen opbouwen en het begrijpen van de behoeften van de klant.
- Organisatievermogen: Je kan meerdere accounts en projecten efficiënt beheren en weet de juiste prioriteiten te stellen.
- Analytisch vermogen: Je weet klantgegevens goed te interpreteren om verkoopkansen te spotten en durft wel overwogen beslissingen te nemen.
- Ambitieus: Je wil Upfront het grootste sportmerk in Nederland maken en bent creatief in het bedenken van nieuwe manieren om de B2B aanwezigheid te blijven verhogen.
- Ervaring en motivatie: Je hebt ervaring in (B2B) sales of soortgelijke onderhandelingen, bent gemotiveerd om je doelen te behalen en hebt een hands-on mentaliteit.
- Rijbewijs: Je bent in het bezit van een rijbewijs (B) om klanten te kunnen bezoeken.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie;
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym;
- Salaris €2700,- tot €3000,- bruto;
- Een fiets;
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd!
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst.
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Financieel Medewerker bij Upfront zorg jij voor een nauwkeurige en overzichtelijke financiële administratie waaronder factuurverwerking en debiteurenbeheer. Dankzij jouw bijdrage lopen de financiële processen soepel en kunnen we voldoen aan onze maandelijkse en jaarlijkse rapportageverplichtingen. Met jouw ervaring, bij voorkeur opgedaan bij een boekhoud- of accountantskantoor, ben je in staat om onze financiële administratie professioneel te beheren.
Resultaten:
- Factuurverwerking: Inkomende en uitgaande facturen worden zorgvuldig en nauwkeurig verwerkt.
- Financiële administratie: Verantwoordelijk voor alle dagelijkse financiële administratie, zoals declaraties doorgeven en betalingen verwerken.
- Debiteurenbeheer: Bijhouden van openstaande betalingen en zorgen voor een efficiënt debiteurenbeheer.
- P&L & BTW aangiftes: Iedere maand zorg je voor het aanleveren van de winst- en verliesrekening en alle benodigde gegevens voor de BTW-aangifte.
- Maandafsluitingen: Je helpt bij het afronden van de maandelijkse financiële afsluiting en het aanleveren van de benodigde documenten voor de jaarrekening.
Vaardigheden:
- Nauwkeurigheid: Je werkt accuraat en zorgt ervoor dat de financiële administratie tot in de details klopt.
- Organisatorisch vermogen: Je hebt de vaardigheden om financiële processen goed te organiseren en scherpe deadlines te halen, zoals de maandafsluitingen en BTW-aangiften.
- Probleemoplossend vermogen: Je bent in staat om snel in te spelen op financiële vragen of problemen binnen het team.
- Ervaring: Je hebt een relevante studieachtergrond en 1-3 jaar werkervaring. Ervaring bij een boekhoud- of accountantskantoor is een pré
- Kennis van Exact: Ervaring met het werken in Exact is een sterke pré. Je kunt snel schakelen binnen het systeem en zorgt dat alle gegevens correct worden ingevoerd.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2800,- tot €3200,- bruto.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront-producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie en doelgroepen? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Customer Development Retail bij Upfront ben je verantwoordelijk voor het opschalen van ons merk binnen supermarkten. Met een scherp oog voor kansen maak jij onze producten zichtbaar en beschikbaar op de juiste plekken in de winkels. Je bouwt sterke relaties op en zorgt ervoor dat onze samenwerkingen soepel verlopen. Door goed contact te onderhouden met supermarktketens, categorie managers en inkopers, speel je actief in op hun behoeften en zie je waar kansen liggen voor onze groei. Jouw aanpak zorgt niet alleen voor een groter marktaandeel, maar versterkt ook de positie van Upfront als vertrouwde partner binnen de retailsector.
Resultaten:
- De effectiviteit van promoties en activaties in 2023 en 2024 is geëvalueerd en het retailplan voor 2025, inclusief promotie- en activatie plannen, is vastgesteld.
- Er is een gedetailleerd inzicht in alle marges en een kostenbesparingsplan wordt uitgevoerd.
- De product rotaties van Upfront zijn per retailer in kaart gebracht en geoptimaliseerd, inclusief welke activiteiten hier positief aan hebben bijgedragen, zoals promoties, seizoensinvloeden, marketing etc.
- Sterke samenwerkingen zijn opgebouwd met nieuwe en bestaande retail partners, wat heeft geleid tot een significante verhoging van de zichtbaarheid en beschikbaarheid van Upfront-producten in winkels, en een duidelijke omzetgroei.
Vaardigheden:
- Analytisch denken: Je hebt affiniteit met data en het vermogen om markttrends en verkoopgegevens te analyseren om geïnformeerde beslissingen te maken.
- Goede communicatie en organisatie: Je kan goed communiceren met klanten en teamleden en weet meerdere taken te beheren.
- Relatiebeheer: Je bouwt en onderhoudt sterke relaties met retail partners en ziet continu kansen voor uitbreiding.
- Commercieel inzicht: Je hebt ervaring (pré) in de FMCG-sector als accountmanager, category manager of inkoper en begrijpt de dynamiek van retail.
- Veerkracht: je hebt het vermogen om je aan te passen aan de veranderende retailomgeving, marktomstandigheden en klantbehoeften.
- Ambitieus: Je wil Upfront het grootste sportmerk in Nederland maken en bent creatief in het bedenken van nieuwe manieren om de retailomzet te blijven verhogen.
- Hands-on mentaliteit: Je werkt proactief, en zorgt ervoor dat retail plannen van A tot Z uitgevoerd worden, jij houdt het overzicht en zet alles in werking om resultaten te boeken.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €3000,- €3800,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront-producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Recruiter bij Upfront ben jij verantwoordelijk voor het vinden en aantrekken van toptalent, wat essentieel is voor de groei van de snelst groeiende food startup van Nederland. Gedreven door je passie voor mensen en het behalen van resultaten, kan jij snel talent herkennen en weet je de perfecte match te maken in een dynamische en snel veranderende omgeving. Jij speelt een belangrijke rol in het behalen van ons succes door de beste mensen op het juiste moment binnen te halen.
Resultaten:
- Actief sourcen naar geschikte kandidaten via jobboards, LinkedIn en andere kanalen voor een constante instroom van talent.
- Efficiënt beoordelen van CV’s en voeren van telefonische screenings.
- Het creëren van een sterke talentpool door goede relaties met potentiële kandidaten op te bouwen.
- Het bieden van een optimale candidate experience door het hele recruitmentproces.
- Het opbouwen van strategische samenwerkingen en netwerken met scholen, universiteiten en andere organisaties om Upfront toegang te geven tot een breder talentenbestand.
Vaardigheden:
- Communicatieve vaardigheden: Je kan duidelijk en overtuigend communiceren met, en weet goed te luisteren naar, kandidaten en collega's.
- Relatiebeheer: Je hebt het vermogen om sterke, langdurige netwerken op te bouwen en te onderhouden.
- Organisatorisch sterk en multitasking: Je beheert vakkundig meerdere vacatures tegelijk en houdt makkelijk het overzicht over de verschillende fases in het sollicitatieproces, zonder dat er iets aan je aandacht ontsnapt.
- Geduld en doorzettingsvermogen: Je blijft vastberaden en kalm, ook bij tegenslagen of obstakels, en zet door om de gewenste resultaten te bereiken.
- Talentherkenning: Je hebt een scherp oog voor talent en kunt snel en accuraat zowel harde als zachte vaardigheden van kandidaten herkennen, waardoor je de juiste match weet te maken.
- Ervaring: Je hebt een goed inzicht in de arbeidsmarkt, en ervaring in recruitment (minimaal 1 jaar) is een pré, waardoor je snel kunt schakelen in het vinden van het juiste talent.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2600- tot €3100,- bruto.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront-producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie en doelgroepen? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Bij Upfront zijn we altijd op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde professionals die ons team willen versterken. Wanneer je je niet kan vinden in de openstaande vacatures, maar wel passie hebt voor Upfront, wat je doet en denkt een waardevolle bijdrage te kunnen leveren, kan je via deze weg een open sollicitatie insturen.
Stuur ons je CV en een motivatiebrief waarin je vertelt wie je bent, wat je ambities zijn en hoe jij denkt een verschil te kunnen maken binnen ons bedrijf. Wij nemen contact met je op wanneer er een geschikte mogelijkheid is die aansluit bij jouw profiel!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Marketing
Wat doe je als E-mail Marketeer bij Upfront?
Als E-mail Marketeer bij Upfront perfectioneer je niet alleen de customer journey via e-mail, maar vergroot je ook onze omzet met slimme, creatieve en conversiegerichte e-mailcampagnes. Je krijgt de kans om het e-maildomein volledig naar eigen inzicht vorm te geven, met de vrijheid om zelfstandig acties en campagnes te ontwikkelen en uit te voeren.
Missie:
Het schrijven van e-mails die klanten openen en de omzet verhogen.
Resultaten die jij gaat behalen:
- De omzet uit e-mail groeit naar 25% van de totale omzet.
- Open-, klik- en conversieratio's verbeteren, terwijl het aantal afmeldingen daalt door beter gesegmenteerde e-mails.
- De e-maillijsten groeien dankzij strategisch uitgevoerde leadgeneratie.
- Het aantal dagen tussen bestellingen neemt af door slimme e-mailcampagnes en geoptimaliseerde flows.
- De customer journey is een 10/10; klanten delen na hun bestelling allemaal hetzelfde positieve verhaal over Upfront."
Vaardigheden:
- Creativiteit: Je weet hoe je pakkende e-mails schrijft die zowel commercieel aantrekkelijk als relevant zijn voor onze doelgroep.
- Data-driven: Je analyseert graag cijfers en optimaliseert campagnes en flows op basis van data om het maximale resultaat te bereiken.
- Organisatie: Je werkt gestructureerd en weet meerdere campagnes tegelijk te managen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.
- Proactief: Je neemt het initiatief om nieuwe kansen te identificeren en verbeteringen door te voeren in de e-mailstrategie.
- Ervaring: Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring als e-mailmarketeer, of in een vergelijkbare rol, en bent vertrouwd met Klaviyo.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland.
- Een heerlijke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2500,- €3200,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Wat doe je als Procurement Manager bij Upfront
Als onze Procurement Manager duik je elke dag in onderhandelingen om de beste deals af te sluiten. Met jouw positieve instelling en oog voor kansen, zet je uitdagingen om in winstgevende mogelijkheden. Je bent de strateeg in het hart van ons inkoopteam, waar je kansen creëert door productinnovatie te combineren met prijsdoelstellingen en deze te vertalen naar een sterk inkoopplan. Maar jouw invloed gaat verder dan alleen de cijfers. Je bouwt en onderhoudt sterke relaties met leveranciers en legt de basis voor langdurige partnerschappen. Als Procurement Manager bij Upfront ben je een scherpe onderhandelaar, een bruggenbouwer en een onmisbare schakel die ons productteam naar nieuwe successen leidt.
Missie:
Het sluiten van de beste deals en bouwen van sterke partnerschappen die onze groei versnellen.
Vaardigheden:
- Sterke communicatieve vaardigheden en toegankelijkheid: Je bent duidelijk en benaderbaar in je communicatie, zowel intern als extern.
- Onderhandelen geeft je energie: Je haalt voldoening uit het sluiten van de beste deals en presteert goed onder druk.
- Georganiseerd: Je werkt gestructureerd en weet altijd het overzicht te behouden.
- Ondernemend en vastberaden: Je hebt een proactieve instelling en geeft niet op bij obstakels; je zet door tot je je doelen bereikt.
- Uitstekende taalvaardigheid: Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Ervaring: Je hebt 1-3 jaar werkervaring. Ervaring in inkoop of sales is een pré.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland.
- Een heerlijke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2600,- €4500,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en natuurlijk onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Marketing
Wat doe je als Head of Growth bij Upfront?
Je maakt de groeiplannen met de CMO en het MT en zorgt ervoor dat deze uitgevoerd worden door jouw team. Je bent hoofdverantwoordelijk voor de behaalde omzet en gemaakte kosten van het performance team.
Missie:
Met het sterkste performance team van Nederland ondenkbare groei bewerkstelligen die niet ten koste gaat van het merk.
Dit zijn de resultaten die je gaat behalen:
- In 2025 realiseren we €75 miljoen omzet online (t.o.v. €25 miljoen in 2024);
- Onze omzet stijgt terwijl de paid kosten niet lineair meestijgen;
- De Email-, Paid- en influencer marketeers halen hun persoonlijke omzet doelen dankzij unieke strategieën per kanaal;
- Het performance team is uitgebouwd. Eventuele missende mensen zijn aangenomen.
Hier herken jij jezelf in:
- Organisatie, planning en aansturen: Je bent organisatorisch sterk, werkt het liefst volgens eigen opgestelde, ambitieuze planningen en stuurt graag andere mensen aan. Je schept orde uit chaos en communiceert duidelijk.
- Rustig onder druk: Je blijft rustig onder hoge druk, chaos of stress en zorgt dat jouw prestaties of die van het team hier niet onder lijden;
- Data gedreven: KPI sheets zijn je grootste vriend, je maakt geen emotie gedreven maar juist data gedreven beslissingen;
- Resultaat gedreven: Je werkt resultaat gedreven en efficiënt. Je zorgt voor een hoge output met weinig verspilde tijd of moeite;
- Proactief: Je bent proactief en assertief. Je wacht niet tot je instructies krijgt en komt met nieuwe ideeën;
- Ervaring: Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring bij een snel groeiend bedrijf.
Dit bieden wij:
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Salaris: €3000,- €5500,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Marketing
Wat doe je als YouTube videograaf bij Upfront?
Het is jouw doel om het verhaal van het bouwen van Upfront tot ’s werelds grootste voedingsbedrijf en onze strijd tegen de gevestigde orde te documenteren in een wekelijkse YouTube serie.
Missie:
Een YouTube serie creëren die nog niet eerder is gezien in Nederland.
Resultaten die jij gaat behalen:
- Heel Nederland is in de ban van Upfront dankzij deze YouTube serie.
- Binnen een jaar zitten we op 50.000 abonnees.
Vaardigheden:
- Creativiteit: Je bent creatief en hebt een goed oog voor het ontwikkelen van originele en aantrekkelijke content.
- Sociaal vaardig: Je stelt de juiste vragen om video's boeiend en relevant te maken.
- Data-gedreven: Na het posten analyseer je de resultaten en stuur je bij om de impact te vergroten.
- Storytelling:Je weet een verhaal krachtig over te brengen via video.
- Proactief: Je bedenkt zelfstandig ideeën, concepten en stijlen zonder te wachten op opdrachten.
- Kwaliteitsgericht: Je werkt door totdat de content perfect is en aan hoge standaarden voldoet.
- Ervaring: Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met YouTube.
Dit bieden wij:
- Mogelijkheid tot aanschaffen van alle denkbare gear.
- Regelmatig naar het buitenland voor content.
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Salaris: €2800,- €3300,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Marketing
Wat doe je als creatief videograaf bij Upfront?
Het is jouw doel om de video content van Upfront naar een nieuw niveau te tillen. We maken geen ‘filter social media content’, we maken short films die we posten op social media (Uvu, Daniel Dalen, Mac Scott inspired). Jij zal hier dagelijks mee bezig zijn.
Missie:
Social media short films produceren waar mensen iets bij voelen.
Resultaten die jij gaat behalen:
- Dagelijks video content produceren waar mensen echt iets bij voelen.
Vaardigheden:
- Creativiteit: Je bent creatief en houdt van abstracte ideeën bespreken;
- Storytelling: Je begrijpt hoe je een verhaal via video verteld;
- Regie: Je bent neemt de leiding tijdens shoots. Jouw visie komt tot leven;
- Proactief: Je komt zelf met ideeën, concepten en stijlen en wacht niet tot je iets opgedragen wordt;
- Afmaker: Je blijft hameren tot content een 10 is;
- Ervaring: Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als videograaf.
Dit bieden wij:
- Mogelijkheid tot aanschaffen van alle denkbare gear.
- Regelmatig naar het buitenland voor shoots
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Salaris: €2800,- €3300,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Marketing
Wat doe je als Video Director bij Upfront?
Het is jouw doel om de video content van Upfront naar een niet eerder gezien niveau. Je zal samen met de Brand- en de Photography director de richting en stijlen van het merk bepalen. Jij zal er met jou team van videografen voor zorgen dat we ‘short films’ op alle social media platformen posten die mensen iets laat voelen en extreme merkbinding creëert.
Missie:
Video content creëren van een niveau wat niet eerder gezien is in Nederland.
Resultaten die jij gaat behalen:
- Upfront maakt dagelijks ‘kunst’ op social media
- Dankzij ijzersterke short film storytelling creëren we een cult van volgers
Vaardigheden:
- Creativiteit: Out of the box denken is niet genoeg, je denkt op een ander spectrum.
- Organisatie: Je kan gestructureerd werken en weet meerdere campagnes tegelijk te managen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.
- Proactief: Je komt zelf met ideeën, concepten en stijlen en wacht niet tot je iets opgedragen wordt.
- Leidinggeven: Je kan met creative mensen werken en deze aansturen
- Afmaker: Je blijft hameren tot content een 10 is.
- Ervaring: Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring als videograaf
Dit bieden wij:
- Mogelijkheid tot aanschaffen van alle denkbare gear.
- Regelmatig naar het buitenland voor shoots
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Salaris: €3000,- €4000,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Product
Over de rol
Als Packaging Sourcing Manager werk je nauw samen met leveranciers om innovatieve materialen en vormen te sourcen die ons merk echt laten opvallen. Je haalt energie uit het vinden van unieke verpakkingsoplossingen die functioneel zijn en de productbeleving versterken. Met jouw designvaardigheden creëer je verpakkingen die een blijvende indruk achterlaten. Door je sociale vaardigheden bouw je een sterk netwerk van leveranciers op, en inspireer je het designteam om gezamenlijk tot hoogwaardige resultaten te komen.
Missie:
Het tot realiteit brengen van creatieve verpakkingsconcepten.
Resultaten die jij gaat bereiken:
- Het ontwikkelen van unieke en functionele verpakkingsconcepten die ons merk onderscheidend maken in de markt.
- Duurzame en gebruiksvriendelijke materiaaloplossingen vinden die aansluiten bij onze merkwaarden.
- Efficiënte en vlotte samenwerking met leveranciers aangaan voor het sourcen van unieke materialen en vormen.
- Praktische, eenvoudig te openen verpakkingen ontwikkelen die bijdragen aan een optimale gebruikerservaring.
- Creatie van op maat gemaakte non-food verpakkingsitems, zoals scoops en andere accessoires.
- Het opbouwen en onderhouden van een sterk leveranciersnetwerk dat snel kan inspelen op onze innovatieve wensen.
Hier herken jij jezelf in:
- Creativiteit: Je hebt het vermogen om creatieve oplossingen te bedenken die zowel aantrekkelijk als functioneel zijn.
- Technische vaardigheden: Je werkt moeiteloos met Figma, maar hebt ook inzichten in verschillende verpakkingsmaterialen en hun eigenschappen.
- Gebruiksvriendelijkheid: je hebt begrip van de interactie tussen verpakking en gebruiker, gericht op gemak, bruikbaarheid en klantbeleving.
- Projectmanagement en samenwerking: Het schakelen met leveranciers en het sourcen van nieuwe materialen en vormen ligt jou goed. Je bent sociaal en kunt goed multitasken, ook onder druk.
- Communicatieve vaardigheden: Je kan duidelijk en overtuigend communiceren en hebt een uitstekende beheersing van de Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
- Ervaring: Je hebt minimaal 1-3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in de richting van industrial design.
Dit bieden wij:
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Salaris: €2800,- €3300,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Marketing
Wat doe je als influencer marketeer:
Als Influencer Marketeer ben je verantwoordelijk voor het opstellen van een duidelijke strategie voor de influencer marketing van Upfront. Je zal hun persoonlijke coach worden om meer bereik, volgers en omzet te genereren. Daarnaast bedenk je product specifieke campagnes, zorg je dat dat alle influencers dezelfde berichtgeving naar buiten brengen, plan je shoots met de influencer teams, recruit je nieuwe influencers en ben doe je de half jaarlijkse contractonderhandelingen.
Missie:
Met het kleinste influencer team van Nederland zo veel mogelijk bereik en omzet genereren.
Resultaten:
- Elke influencer heeft volger- en omzet targets en deze worden gehaald dankzij (wekelijkse) coaching calls
- Atleten Teams zijn duidelijk ingedeeld en promoten team specifieke producten.
- Er staan product (introductie)campagnes voor de rest van het jaar inclusief visuele vormgeving.
- Alle Atleten brengen hetzelfde geluid naar buiten in een stijl die on brand is voor Upfront
- Elk kwartaal is er een shoot georganiseerd voor de influencer teams
- In 2025 is er een omzet van €20 miljoen gerealiseerd uit influencer marketing.
Vaardigheden:
- Organisatie, planning en aansturen: Je bent organisatorisch sterk en communicatief vaardig, werkt het liefst volgens eigen opgestelde, ambitieuze planningen en stuurt graag andere mensen aan.
- Hoge standaarden: Je verwacht en zorgt dat jouw eigen prestaties en die van jouw team niets minder dan geweldig zijn.
- Rustig onder druk: Je blijft rustig onder hoge druk, chaos of stress en zorgt dat jouw prestaties of die van het team hier niet onder leiden
- Onderhandelen: Je kan goed onderhandelen en haalt er energie uit. Zelfs als iets stuk lijkt te lopen kan je creatieve manieren bedenken om het toch werkbaar te maken.
- Resultaat gedreven: Je werkt resultaat gedreven en efficiënt. Je zorgt voor een hoge output met weinig verspilde tijd of moeite.
- Hoog tempo: Je beweegt snel, je wacht niet tot morgen maar jij en jouw team krijgen het onmogelijke gedaan, altijd.
- Proactief: Je bent proactief en assertief. Je wacht niet tot je instructies krijgt en komt met nieuwe ideeën
- Recruitment: Je kan talent vinden of spotten, selecteren en er voor zorgen dat deze aan de slag gaat bij Upfront.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, toekomstige wellness en eigen gym.
- Salaris: €2800,- tot €3200,- bruto.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd!
Wat doe je als Voedingsindustrie marketeer:
Als Voedingsindustrie Marketeer bij Upfront volg je het laatste nieuws en de ontwikkelingen in de voedingsindustrie. Je zoekt naar misleidingen en schandalen (ook uit het verleden), en vertaalt deze samen met het marketingteam naar (virale) content die onze volgers bewuster maakt.
Missie:
Heel Nederland informeren over misstanden in de voedingsindustrie.
Resultaten:
- Je kan pakkende scripts voor content schrijven die ingestoken zijn op viraliteit
- Je produceert of co-ordineert zelfstandig Instagram posts die miljoenen mensen bereiken
- Je kan grote campagnes met het marketing team leiden
- Er staat een jaar planning qua content
- Er is geen kans op het verspreiden van misinformatie vanwege extreem goede factchecks
- Dankzij jouw werk wordt Upfront gezien als een autoriteit op dit gebied
Vaardigheden:
- Inhoudelijke kennis: Je hebt een achtergrond in voeding, gezondheid, journalistiek of een vergelijkbaar vakgebied en snapt de complexiteit van de voedingsindustrie.
- Nieuwsgierigheid: Je hebt een journalistieke mindset en gaat graag de diepte in om feiten boven tafel te krijgen.
- Wetenschappelijke onderzoek: Je kan goed wetenschappelijke onderzoeken uitvoeren
- Communicatief sterk: Je kunt complexe onderwerpen helder en overtuigend overbrengen en werkt goed samen met het marketingteam.
- Proactief: Je volgt ontwikkelingen op de voet en ziet kansen voor content die het verschil maken. Je kan volledig zelfstandig te werk gaan.
Dit bieden wij:
- Deel uitmaken van een jong, gedreven team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland, met een missie Big Food te vervangen
- Een inspirerende werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een toekomstige wellness.
- Salaris: €2700,- tot €3100,- bruto, afhankelijk van ervaring.
- Extra’s die jouw werk en leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront-producten tijdens werktijd.
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Wat doe je als Community Manager bij Upfront?
Als Community Manager ben je het gezicht van Upfront naar onze klanten en volgers. Je beheert de communicatie via al onze kanalen, van supportvragen en productreviews tot DM’s op Instagram, en versterkt onze merkbeleving door interactie met onze community te stimuleren. Daarnaast vertaal je klantinzichten naar concrete acties voor verschillende teams en speel je een sleutelrol in het bouwen van een betrokken en loyale community.
Missie:
Met jouw inzet zorg je voor een uitzonderlijke klantervaring en bouw je een sterke community rondom Upfront, waarin klanten zich gehoord en betrokken voelen.
Dit zijn de resultaten die je gaat behalen:
- Klantcommunicatie via supportkanalen en social media wordt effectief beheerd en versterkt de merkbeleving;
- Het remote supportteam wordt effectief aangestuurd, waardoor het team consistent de beste klantervaringen levert en goed samenwerkt, ongeacht locatie.
- Klantproblemen worden snel en efficiënt opgelost, met een focus op een 10/10 klantbeleving;
- Reviews en klantfeedback worden proactief gemonitord, geanalyseerd en vertaald naar verbeteringen in processen en strategieën;
- Onze community groeit en wordt actiever betrokken via social media en andere platforms;
- Er is een effectieve feedbackloop tussen de klanten en interne teams, waardoor continue verbetering wordt gestimuleerd.
Hier herken jij jezelf in:
- Communicatief sterk: Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieskills en weet onze klanten en volgers op een professionele en betrokken manier te woord te staan.
- Proactief en oplossingsgericht: Je handelt snel, denkt in oplossingen en komt met nieuwe ideeën om de klantervaring te verbeteren.
- Organisatorisch sterk: Je behoudt overzicht, zelfs in drukke situaties, en zorgt dat alles soepel verloopt.
- Affiniteit met social media: Je hebt ervaring met communitymanagement en bent digitaal vaardig.
- Data gedreven: Je analyseert klantdata, trends en reviews om inzichten te genereren en verbeteringen door te voeren.
- Rustig onder druk: Je blijft kalm en gefocust, zelfs bij onverwachte uitdagingen of een hoge werkdruk.
Dit bieden wij:
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness;
- Salaris: €2600,- tot €3000,- bruto, afhankelijk van ervaring;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan een betrokken community en de toekomst van Upfront. Solliciteer nu!
Als Warehouse Manager speel je een belangrijke rol in het hart van onze logistieke operatie. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van ons magazijn (UGC) en werkt aan het verbeteren van processen en efficiëntie. Door data te analyseren en knelpunten te identificeren, zorg je ervoor dat UGC soepel draait en dat klanttevredenheid centraal staat.
Missie:
Met jouw inzet zorg je voor een logistiek proces dat niet alleen efficiënt is, maar ook bijdraagt aan onze visie van transparantie, gezondheid en innovatie.
De resultaten die je gaat behalen:
- Het magazijn draait dagelijks soepel en orders worden tijdig en foutloos verwerkt;
- Supervisors en teamleden worden efficiënt aangestuurd en werken met focus en enthousiasme;
- Processen worden continu verbeterd op basis van data-analyse, wat leidt tot verhoogde efficiëntie en kwaliteit;
- Het WMS-systeem (Monta) wordt optimaal ingezet en biedt waardevolle inzichten voor verdere optimalisaties;
- Logistieke operaties worden verder ontwikkeld door proactieve verbeteringen en effectieve samenwerking met de supply chain coördinator;
- Interne samenwerking tussen teams wordt versterkt door heldere communicatie en gestructureerde processen.
Hier herken jij jezelf in:
- Proactieve werkhouding: Je ziet kansen en pakt uitdagingen met beide handen aan.
- Logistieke ervaring: Ervaring in de logistiek is een sterke pré.
- Organisatorisch sterk: Je brengt structuur aan in dynamische situaties en behoudt overzicht.
- Communicatief vaardig: Je schakelt makkelijk tussen teams en communiceert helder.
- Hands-on mentaliteit: Je bent praktisch ingesteld en weet problemen snel en effectief op te lossen.
- Data gedreven: Je gebruikt data om processen te analyseren en verbeteringen door te voeren.
- Affiniteit met voeding en een gezonde levensstijl: Je voelt je thuis in een omgeving waar gezondheid en transparantie centraal staan.
Dit bieden wij:
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness;
- Salaris: €2600,- tot €3000,- bruto, afhankelijk van ervaring;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst van Upfront. Solliciteer nu!
Bij Upfront zetten we ons in om de voedingsindustrie te veranderen door eerlijkheid en gezondheid voorop te zetten. Onze drive om een positieve impact te maken, leidt tot eerlijke producten en transparante bedrijfsvoering. We willen niet alleen een gezondere samenleving creëren, maar ook een bedrijf waar Nederland trots op kan zijn. Ons motto? Wat oprecht is wint!
Wat doe je als Logistiek Medewerker bij Upfront?
Als logistiek medewerker heb je een belangrijke rol in het snel en goed bezorgen van de Upfront producten aan onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van bundels en mixdozen, en het verzenden van deze pakketten vanuit ons logistiek centrum, zodat ze op tijd en in perfecte staat aankomen.
Hoe ziet je dag eruit?
Er zijn verschillende shifts voor logistiek medewerkers: van maandag tot en met vrijdag zijn er meestal twee shifts: altijd een avondshift van 17:30 tot 00:30, en soms ook een middagshift van 10:30 tot 17:30 (afhankelijk van de drukte). Op zondag is er één shift van 14:30 tot 21:30.
In de middag ligt de focus vaak op voorbereidende werkzaamheden, zoals het samenstellen van mixdozen, tijdens de avondshift pick en pack je de bestellingen die nog dezelfde avond verzonden worden.
Je kunt je eigen diensten bepalen en flexibel werken, waarbij je de ene week meer uren kunt maken dan de andere!
Hier herken jij jezelf in:
- Je vindt het leuk om in een jong studententeam te werken;
- Je hebt een actieve en verantwoordelijke werkhouding;
- Je woont in Rotterdam of omgeving;
- Minimaal 2 shifts in de week beschikbaar zijn is een sterke pré!
Dit bieden wij:
- De kans om deel te worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie;
- Een goed salaris naar leeftijd, oplopend tot €17,78 per uur;
- Doorgroeimogelijkheden naar teamleider of supervisor;
- Upfront snacks tijdens werktijd!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer nu!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront zetten we ons in om de voedingsindustrie te veranderen door eerlijkheid en gezondheid voorop te zetten. Onze drive om een positieve impact te maken, leidt tot eerlijke producten en transparante bedrijfsvoering. We willen niet alleen een gezondere samenleving creëren, maar ook een bedrijf waar Nederland trots op kan zijn. Ons motto? Wat oprecht is wint!
Wat doe je als Productontwikkeling Stagiair bij Upfront?
Als stagiair in ons productteam werk je direct mee met het opschonen van de voedingsindustrie door het ontwikkelen van de meest innovatieve recepturen die eenvoud in ingrediënten combineren met een perfecte smaakbeleving. In ons laboratorium ga je aan de slag met het perfectioneren van bestaande recepturen tot schonere en efficiëntere varianten, terwijl je ook meewerkt aan het ontwikkelen van gloednieuwe recepten. Je ondersteunt bij sensorische testen, verdiept je in literatuuronderzoek, en helpt bij het onderhouden van relaties met leveranciers. Samen zorgen we ervoor dat Upfront zich blijft onderscheiden als hét merk in de voedingsindustrie, met producten van de hoogste kwaliteit.
Wat breng je mee?
- Hoge standaarden: Je streeft altijd naar topprestaties in alles wat je doet.
- Oog voor detail: Je hebt een scherp oog voor de kleinste nuances die het verschil maken.
- Passie voor smaak: Je bent gedreven om ingrediënten en smaken te ontdekken en te perfectioneren.
- Proactiviteit: Je denkt altijd een stap vooruit en bent daadkrachtig in het aanpakken van uitdagingen en bent oplossingsgericht.
- Laboratoriumervaring: Je hebt affiniteit met labwerk en bent nieuwsgierig naar het samenstellen van recepturen.
- Affiniteit met sportvoeding: Basiskennis van (sport)voeding is een sterke pré.
Dit bieden wij:
- De kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage met grote taken waarbij je volledig deel uitmaakt van het team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront zetten we ons in om de voedingsindustrie te veranderen door eerlijkheid en gezondheid voorop te zetten. Onze drive om een positieve impact te maken, leidt tot eerlijke producten en transparante bedrijfsvoering. We willen niet alleen een gezondere samenleving creëren, maar ook een bedrijf waar Nederland trots op kan zijn. Ons motto? Wat oprecht is wint!
Wat doe je als Productkwaliteit Stagiair bij Upfront?
Als Product Kwaliteit Stagiair bij Upfront draag je actief bij aan het handhaven van onze hoge standaarden. Je bent betrokken bij ingangscontroles en kwaliteitstesten om ervoor te zorgen dat onze producten voldoen aan interne eisen en wet- en regelgeving. Daarnaast assisteer je bij audits, werk je mee aan de controle van productclaims op onze website en ondersteun je bij de etikettering van onze producten. Samen met ons team zorg je ervoor dat onze clean label ingrediënten en voedingswaarden altijd perfect aansluiten bij onze filosofie van kwaliteit en eenvoud. Tijdens je stage help je met het waarborgen van voedselveiligheid en het continu verbeteren van onze kwaliteitssystemen. Door jouw inzet help je ons niet alleen om onze huidige normen te handhaven, maar ook om verder te groeien en onze reputatie als vooraanstaand merk in de voedingsindustrie te versterken.
Wat breng je mee?
- Hoge standaarden: Je streeft altijd naar topprestaties en houdt ervan om de puntjes op de i te zetten.
- Kwaliteitsbewust: Je hebt interesse in wet- en regelgeving omtrent voeding
- Aanpakker: Je denkt vooruit en neemt initiatief om de beste kwaliteit te garanderen.
- Daadkrachtig: Je handelt snel en effectief, met focus op resultaten en efficiëntie.
- Heldere communicatie: Je bent georganiseerd en communiceert duidelijk, zodat actiepunten helder zijn.
- Sterke werkethiek: Je zet je volledig in om bij te dragen aan onze kwaliteitsdoelstellingen.
Dit bieden wij:
- De kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage met grote taken waarbij je volledig deel uitmaakt van het team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront geloven we in het creëren van eerlijke en hoogwaardige producten die impact maken. Ons B2B sales team speelt hierin een sleutelrol door sterke relaties te bouwen met onze partners en onze aanwezigheid in de markt te vergroten. Wil jij deel uitmaken van dit ambitieuze team en leren hoe je bijdraagt aan de groei van een innovatief merk?
Wat doe je als B2B Sales Stagiair bij Upfront?
Als stagiair bij ons B2B sales team krijg je een veelzijdige rol waarin je zowel bestaande klantrelaties onderhoudt als actief helpt met het uitbreiden van ons klantenbestand. Je neemt deel aan gesprekken met onze partners, denkt mee over manieren om onze presentatie te verbeteren en ondersteunt bij de optimalisatie van onze aanwezigheid op hun locaties. Daarnaast speel je een belangrijke rol in de acquisitie van nieuwe klanten, zowel inbound als via koude acquisitie. Je draagt ook bij aan onze verkoopstrategie door marktonderzoek uit te voeren en concurrentieanalyses te maken. Jouw inzichten helpen ons om kansen in de markt te benutten en een competitief voordeel te behouden. Deze stage biedt je niet alleen een uniek inkijkje in de wereld van B2B sales, maar ook de kans om jouw commerciële vaardigheden verder te ontwikkelen!
Wat breng je mee?
- Communicatief sterk: Je bent niet bang om de telefoon op te pakken en overtuigt met jouw enthousiasme.
- Proactief en verantwoordelijk: Je neemt graag het initiatief en voelt je verantwoordelijk voor je werk.
- Teamspeler: Je bent sociaal, werkt goed samen en bouwt gemakkelijk relaties op.
- Affiniteit met sport en voeding: Je hebt interesse in sportvoeding, supplementen en een gezonde levensstijl.
- Rijbewijs: Mocht je in het bezit zijn van een rijbewijs is dit een pré zodat je gemakkelijk onze partners kan bezoeken!
Dit bieden wij:
- De kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage met grote taken waarbij je volledig deel uitmaakt van het team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront zijn we altijd op zoek naar manieren om onze processen te verbeteren en de meest hoogwaardige producten tegen de beste voorwaarden te verkrijgen. Ons inkoopteam speelt hierin een cruciale rol door onze inkoopprocessen te optimaliseren en sterke samenwerkingen aan te gaan met leveranciers. Als procurement stagiair krijg jij de kans om mee te draaien in dit team en een waardevolle bijdrage te leveren aan onze groei.
Wat doe je als Procurement Stagiair bij Upfront?
In deze veelzijdige stage ondersteun je ons inkoopproces op verschillende vlakken. Je helpt bij het beheren van inkooporders en onderhoudt contact met onze leveranciers om alles soepel te laten verlopen. Daarnaast spring je bij waar nodig om day-to-day problemen op te lossen, van onverwachte leveringsissues tot voorraadbeheer. Je analyseert inkoopdata om trends, besparingskansen of inefficiënties te identificeren en denkt mee over oplossingen. Ook help je voorraadniveaus te monitoren om ervoor te zorgen dat de juiste producten altijd op tijd beschikbaar zijn. Hierbij werk je nauw samen met andere teams, zoals productontwikkeling en marketing, om de communicatie en samenwerking optimaal te houden.
Wat breng je mee?
- Assertief en flexibel: Je kunt snel schakelen en denkt oplossingsgericht, zelfs als er onverwachte problemen opduiken.
- Nauwkeurig: Je hebt oog voor detail en zorgt dat alles tot in de puntjes klopt.
- Organisatorisch sterk: Je weet overzicht te houden in een dynamische omgeving.
- Communicatief vaardig: Je kunt helder communiceren, zowel schriftelijk als mondeling.
- Analytisch vermogen: Je haalt graag inzichten uit data en weet deze te vertalen naar verbeteringen.
- Handig met Excel: Je hebt een goede basiskennis van Excel en gebruikt dit graag om processen te ondersteunen.
Dit bieden wij:
- De kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage met grote taken waarbij je volledig deel uitmaakt van het team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront streven we ernaar om transparantie en eerlijkheid niet alleen in onze producten, maar ook in onze financiële processen te waarborgen. Als stagiair bij ons finance team krijg je een unieke kans om mee te draaien in de financiële motor van een van de snelst groeiende food startups van Nederland. Heb jij oog voor cijfers, werk je nauwkeurig en ben je leergierig? Dan is dit jouw kans om praktijkervaring op te doen in de wereld van finance!
Wat doe je als Finance Stagiair bij Upfront?
Tijdens deze stage ondersteun je ons finance team bij het beheren en optimaliseren van onze financiële administratie. Je helpt bij de verwerking van inkomende en uitgaande facturen, houdt het debiteurenbeheer op orde en draagt bij aan het voorbereiden van financiële rapportages, zoals BTW-aangiftes. Daarnaast assisteer je bij de maandafsluitingen en help je mee om alle administratieve processen soepel te laten verlopen. Je krijgt ook de kans om te werken met onze financiële systemen, zoals Exact, en je levert waardevolle input bij het optimaliseren van financiële processen. Door jouw inzet zorg je ervoor dat wij niet alleen aan onze rapportageverplichtingen voldoen, maar ook scherp blijven op onze financiële doelen.
Hier herken jij jezelf in:
- Nauwkeurig: Je werkt accuraat en zorgt ervoor dat de kleinste details in orde zijn.
- Organisatorisch sterk: Je houdt overzicht en zorgt dat deadlines, zoals de maandafsluiting, altijd worden gehaald.
- Analytisch vermogen: Je hebt een talent voor cijfers en weet data om te zetten in bruikbare inzichten.
- Probleemoplossend: Je denkt vooruit en lost financiële vraagstukken snel en effectief op.
- Ervaring met Excel: Je hebt basisvaardigheden in Excel en bent bereid om meer te leren.
Dit bieden wij:
- De kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage met grote taken waarbij je volledig deel uitmaakt van het team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront zetten we dagelijks stappen om transparantie en gezondheid naar de schappen van grote retailers zoals Albert Heijn en Jumbo te brengen. Ons retail team vormt de brug tussen onze missie en de winkelvloer, en als stagiair help jij mee in het versterken van onze aanwezigheid. Van data-analyse tot marketingacties en schappenoptimalisatie: jij helpt ons impact te maken in de supermarktwereld. Ben jij klaar voor deze uitdagende en leerzame ervaring?
Wat doe je als Retail Stagiair bij Upfront?
Tijdens deze stage krijg je de kans om mee te werken aan grote projecten die impact maken in de wereld van retail. Je ondersteunt bij de uitrol van onze producten naar grote retailers, helpt bij het ontwikkelen en uitvoeren van marketingacties en speelt een actieve rol in het optimaliseren van schappenplannen. Daarnaast duik je diep in verkoopdata: je analyseert en interpreteert cijfers om waardevolle inzichten te bieden die onze strategie ondersteunen. Of het nu gaat om het verbeteren van promotiestrategieën of het adviseren over nieuwe kansen in de markt, jouw bijdrage maakt het verschil. Je helpt ook mee met accountmanagement, waar je helpt om de samenwerking met onze retailpartners soepel te laten verlopen.
Hier herken jij jezelf in:
- Analytisch sterk: Je hebt een talent voor data-analyse en kunt cijfers vertalen naar heldere inzichten.
- Affiniteit met retail en voeding: Je hebt interesse in voeding, retail of FMCG en wil hier meer over leren.
- Proactieve werkhouding: Je denkt vooruit, pakt zelfstandig taken op en komt met verbeteringen.
- Oog voor details: Je weet dat kleine optimalisaties grote impact kunnen hebben.
- Communicatief vaardig: Je werkt graag samen en communiceert helder met zowel collega’s als partners.
Dit bieden wij:
- De kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage met grote taken waarbij je volledig deel uitmaakt van het team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront zetten we ons in om de voedingsindustrie te veranderen door eerlijkheid en gezondheid voorop te zetten. Onze drive om een positieve impact te maken, leidt tot eerlijke producten en transparante bedrijfsvoering. We willen niet alleen een gezondere samenleving creëren, maar ook een bedrijf waar Nederland trots op kan zijn. Ons motto? Wat oprecht is wint!
Wat doe je als Creative Marketing Stagiair bij Upfront?
Als stagiair in ons marketing team ondersteun je het creatieve team van videografen en fotografen in de organisatie en uitvoering van shoots. Je draagt bij in het plannen, coördineren en voorbereiden van onze producties. Of het nu gaat om het samenstellen van moodboards, het regelen van locaties, props en apparatuur, of het coördineren van de planning op de dag zelf: jouw bijdrage zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Daarnaast denk je mee over creatieve concepten en zorg je dat onze visuele content naadloos aansluit bij de missie van Upfront.
Wat breng je mee?
- Creativiteit: Je hebt een goed oog voor visuele storytelling en denkt graag mee over nieuwe ideeën.
- Organisatietalent: Je houdt overzicht, bent gestructureerd en weet hoe je een planning soepel laat verlopen.
- Proactiviteit: Je bent een aanpakker die kansen ziet en actie onderneemt om het beste resultaat te bereiken.
- Communicatieve vaardigheden: Je kunt helder communiceren en schakelt makkelijk tussen verschillende teams.
- Affiniteit met contentcreatie: Je hebt interesse in fotografie, video en branding, en bent enthousiast om hier meer over te leren.
Dit bieden wij:
- De kans om achter de schermen te werken bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage waarin je volledig deel bent van het creative team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness;
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorzieningen die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
03/02/2025 - 27/06/2025 | 5 dagen per week op locatie | Meewerkstage
Bij Upfront draait alles om impact – niet alleen in de voedingsindustrie, maar ook in de manier waarop we ons merk laten groeien. Ons performance marketing team staat aan de basis van onze online zichtbaarheid en helpt ons om de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep te krijgen. Ben jij klaar om jouw analytische en creatieve skills in te zetten om resultaten te boeken?
Wat doe je als Marketing Performance stagiair bij Upfront?
Als Marketing Performance Stagiair werk je mee aan de optimalisatie van onze digitale marketingactiviteiten. Je ondersteunt bij het ontwerpen van e-mails in Figma, het ontwikkelen van advertentiemateriaal in zowel Photoshop als Figma, en het instellen van advertenties op diverse platforms. Daarnaast draag je bij aan het analyseren van prestaties, waarbij je data omzet in bruikbare inzichten om onze strategie te verbeteren. Van het monitoren van SEO-prestaties en advertentieresultaten tot het bijhouden van Excel-sheets en het uitvoeren van marktonderzoeken – jouw inzet helpt ons om nóg beter te presteren.
Wat breng je mee?
- Analytisch vermogen: Je hebt een talent voor het doorgronden van data en weet hoe je dit kunt vertalen naar bruikbare inzichten.
- Creativiteit: Je hebt affiniteit met grafisch ontwerp en weet visueel aantrekkelijke content te maken in tools zoals Figma en Photoshop.
- Proactiviteit: Je bent een aanpakker die initiatief neemt en graag actief bijdraagt aan verbeteringen.
- Organisatietalent: Je werkt gestructureerd en weet overzicht te houden, zelfs in een dynamische omgeving.
- Affiniteit met digitale marketing: Je hebt interesse in onderwerpen zoals advertenties, e-mails, SEO en marktonderzoek.
Dit bieden wij:
- De kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij de snelst groeiende food startup van Nederland;
- Een betrokken stage met grote taken waarbij je volledig deel uitmaakt van het team;
- Een unieke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin, eigen gym en een (toekomstige) wellness.
- Een stagevergoeding van €550,-;
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Let op!
Deze stage betreft een fulltime meewerkstage van 5 dagen per week op locatie in ons kantoor in Rotterdam. Het is dus belangrijk dat je woonachtig bent in (de omgeving van) Rotterdam of bereid bent dichterbij te komen wonen gedurende de stageperiode. Daarnaast is er op 29/01/2024 een algemene stage kickoff, zorg dat je hier aanwezig kunt zijn als je solliciteert!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer vandaag nog en laat ons zien wat jij te bieden hebt!
Bedankt voor je sollicitatie!
We zullen je aanmelding zorgvuldig doornemen en zijn zo snel mogelijk bij je terug
*Onze HR-manager geniet van een welverdiende vakantie, dus hoewel we ons best doen om het werk te dekken, kan het iets langer duren dan je zou verwachten om iets van ons te horen.