Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Logistiek
Bij Upfront zijn we toegewijd aan het transformeren van de voedingsindustrie door transparantie en gezondheid voorop te stellen. Onze passie voor het maken van grote, positieve impact op de samenleving leidt tot transparante productontwikkeling, eerlijke bedrijfsvoering en uiteindelijk betere producten.We streven naar het opbouwen van een gezondere samenleving en een bedrijf waar Nederland met trots naar kijkt. Ons motto: “wat oprecht is wint”.
Wat doe je als Manager Procesoptimalisatie Logistiek bij Upfront?
Als Manager Procesoptimalisatie bij Upfront speel je een belangrijke rol in het hart van onze operatie. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van ons Upfront Giga Centre (UGC). Je analyseert en verbetert logistieke processen om de klanttevredenheid te verhogen. Daarbij gebruik je data om knelpunten en inefficiënties in huidige processen te identificeren. Vervolgens implementeer je concrete verbeteringen om de snelheid, efficiëntie en kwaliteit van deze processen te verhogen.
Hier herken jij jezelf in:
- Je hebt minimaal HBO werk- en -denkniveau met enige ervaring als Logistiek Engineer of in een vergelijkbare functie;
- Een opleiding in Logistiek, Technische Bedrijfskunde of Supply Chain Management is een pré;
- Je werkt geordend en bent communicatief sterk;
- Je kan structuur aanbrengen in chaos;
- Je hebt een hands-on mentaliteit en weet ingewikkelde vraagstukken te vertalen in praktische oplossingen.
- Je bent 5 dagen per week beschikbaar om vanuit Rotterdam te werken.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie;
- Salaris: €2600 tot €3300,- per maand;
- Een Swapfiets;
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd!
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu en laat ons zien wat jij kunt toevoegen!
We verwerken je sollicitatie binnen 1 tot 2 weken. Voor eventuele vragen over je sollicitatie, kan je mailen naar werken@upfront.nl
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Product
Missie
Als Product Kwaliteitsmanager bij Upfront is het jouw missie om de voedselveiligheid binnen Upfront te waarborgen en de kwaliteitssystemen constant te blijven verbeteren.
Resultaten
- Alle binnenkomende producten zijn nauwkeurig getest door audits, ingangscontroles en label checks.
- Een nieuw online kwaliteitssysteem is naadloos geïmplementeerd.
- Nieuwe en bestaande productontwikkeling projecten zijn vakkundig begeleid en succesvol afgerond.
- Eventuele kwesties omtrent voedselveiligheid zijn effectief aangepakt waarbij goed advies is opgesteld aan het management.
- Upfront heeft zich gevestigd als het vooraanstaande merk binnen de voedingsindustrie, door zich nadrukkelijk te onderscheiden met de beste kwaliteit recepturen met clean label ingrediënten en de beste voedingswaarden.
Vaardigheden:
- Hoge standaarden: Je streeft er naar dat jouw eigen prestaties, en die van jouw team, niets minder dan geweldig zijn.
- Proactief en assertief: Je bent altijd proactief op zoek naar de beste kwaliteit.
- Daadkrachtig: Je handelt snel en besluitvaardig, waarbij je een hoge productiviteit behaalt met weinig verspilling van tijd of moeite.
- Heldere communicatie en organisatie: Je bent organisatorisch sterk en kan duidelijk communiceren. Planningen en eventuele actiepunten zijn altijd duidelijk.
- Werkethiek: Je hebt een sterke werkethiek en geeft alles voor de beste resultaten.
- Expertise en deskundigheid: Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring in productkwaliteit of een soortgelijk vakgebied en relevante kennis van wet- en regelgeving omtrent voeding.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym..
- Salaris: €2800,- tot €3400,- bruto.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
We verwerken je sollicitatie binnen 1 tot 2 weken. Voor eventuele vragen over je sollicitatie, kan je mailen naar werken@upfront.nl
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Office Manager bij Upfront ben je verantwoordelijk voor het beheer van ons kantoor en alles wat daarmee te maken heeft. Je beschouwt het kantoor als een systeem dat, net als al onze andere systemen, optimaal moet functioneren. Je werk is geslaagd wanneer het Upfront kantoor als een geoliede machine functioneert en alles altijd goed geregeld is. Kortom, jij zorgt ervoor dat het kantoor altijd in topconditie is, waardoor iedereen efficiënt kan werken in een goed georganiseerde en prettige werkomgeving.
Resultaten:
- Je verzorgt de catering voor onze collega’s; zorgt dat er altijd gezond eten beschikbaar is, lunches worden verzorgd en de boodschappen worden bezorgd;
- Je zorgt voor een gastvrij ontvangst van bezoekers en verwijst hen door naar de juiste collega;
- Je organiseert maandelijks leuke teamuitjes, borrels of andere activiteiten voor het team;
- Je beheert diverse administratieve taken en budgetten voor het kantoor zijn opgemaakt;
- Je coördineert het hele jaar door met verschillende aannemer voor reparaties en het onderhoud van het kantoor;
- Je zorgt dat het kantoor netjes blijft door schoonmaakroosters op te stellen voor schoonmaaksters en werknemers, en steekt zelf de handen uit de mouwen waar nodig.
Vaardigheden:
- Communicatief sterk: Je zult dagelijks met tientallen mensen moeten schakelen, zowel intern als extern. Goede communicatieve vaardigheden zijn essentieel om effectief te kunnen werken en iedereen goed te kunnen ondersteunen.
- Georganiseerd: Er zijn veel taken en verantwoordelijkheden die je moet beheren, variërend van schoonmaakroosters tot het organiseren van teamuitjes. Een sterk organisatorisch vermogen is belangrijk om al deze ballen hoog te houden.
- Affiniteit met voeding: Interesse in gezond en lekker eten is belangrijk om een gezonde en aangename lunches te garanderen.
- Proactief: Het kantoor is een groot en complex organisme waar veel dingen op tijd moeten worden geregeld en bijgehouden. Een proactieve houding is noodzakelijk om ervoor te zorgen dat alles soepel blijft lopen en niets over het hoofd wordt gezien.
- Ervaring: Een afgeronde opleiding facility management, of soortgelijke, is een pré.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie;
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym;
- Salarisrange: €2600,- tot €2800,-
- Een fiets;
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd!
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst!
We verwerken je sollicitatie binnen 1 tot 2 weken. Voor eventuele vragen over je sollicitatie, kan je mailen naar werken@upfront.nl
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Sales
Missie:
Als relatiemanager B2B ben je verantwoordelijk voor het vergroten van onze zichtbaarheid en impact bij lokale partners, waarbij het opbouwen en onderhouden van diepgaande klantrelaties hierbij centraal staat. Dit allemaal met het doel om een steeds groter netwerk van samenwerkingen op te bouwen met partners die onze ambities delen en ondersteunen.
Resultaten:
- B2B omzet van 1.3 miljoen euro gerealiseerd in 2024, t.ov. een omzet van 400k in 2023;
- De B2B markt en trends (NL & BE) zijn volledig in kaart gebracht;
- Groeimogelijkheden en nieuwe marktsegmenten zijn geïdentificeerd;
- Er is een groot klantenbestand opgebouwd, waarbij de focus op klantrelaties en klantbehoud essentieel is;
- Er is een duidelijke strategie voor het onboarden van nieuwe klanten uit koude acquisitie.
Vaardigheden:
- Teamplayer: Je kan effectief samenwerken in teamverband maar bent ook sterk in het beheren van persoonlijke taken.
- Relatiebeheer: Je hebt het vermogen om sterke relaties met klanten op te bouwen en te onderhouden. Dit omvat effectieve communicatie, vertrouwen opbouwen en het begrijpen van de behoeften van de klant.
- Organisatievermogen: Je kan meerdere accounts en projecten efficiënt beheren en weet de juiste prioriteiten te stellen.
- Analytisch vermogen: Je weet klantgegevens goed te interpreteren om verkoopkansen te spotten en durft wel overwogen beslissingen te nemen.
- Ambitieus: Je wil Upfront het grootste sportmerk in Nederland maken en bent creatief in het bedenken van nieuwe manieren om de B2B aanwezigheid te blijven verhogen.
- Ervaring en motivatie: Je hebt ervaring in (B2B) sales of soortgelijke onderhandelingen, bent gemotiveerd om je doelen te behalen en hebt een hands-on mentaliteit.
- Rijbewijs: Je bent in het bezit van een rijbewijs (B) om klanten te kunnen bezoeken.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie;
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym;
- Salaris €2700,- tot €3000,- bruto;
- Een fiets;
- Onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd!
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst.
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Financieel Medewerker bij Upfront zorg jij voor een nauwkeurige en overzichtelijke financiële administratie waaronder factuurverwerking en debiteurenbeheer. Dankzij jouw bijdrage lopen de financiële processen soepel en kunnen we voldoen aan onze maandelijkse en jaarlijkse rapportageverplichtingen. Met jouw ervaring, bij voorkeur opgedaan bij een boekhoud- of accountantskantoor, ben je in staat om onze financiële administratie professioneel te beheren.
Resultaten:
- Factuurverwerking: Inkomende en uitgaande facturen worden zorgvuldig en nauwkeurig verwerkt.
- Financiële administratie: Verantwoordelijk voor alle dagelijkse financiële administratie, zoals declaraties doorgeven en betalingen verwerken.
- Debiteurenbeheer: Bijhouden van openstaande betalingen en zorgen voor een efficiënt debiteurenbeheer.
- P&L & BTW aangiftes: Iedere maand zorg je voor het aanleveren van de winst- en verliesrekening en alle benodigde gegevens voor de BTW-aangifte.
- Maandafsluitingen: Je helpt bij het afronden van de maandelijkse financiële afsluiting en het aanleveren van de benodigde documenten voor de jaarrekening.
Vaardigheden:
- Nauwkeurigheid: Je werkt accuraat en zorgt ervoor dat de financiële administratie tot in de details klopt.
- Organisatorisch vermogen: Je hebt de vaardigheden om financiële processen goed te organiseren en scherpe deadlines te halen, zoals de maandafsluitingen en BTW-aangiften.
- Probleemoplossend vermogen: Je bent in staat om snel in te spelen op financiële vragen of problemen binnen het team.
- Ervaring: Je hebt een relevante studieachtergrond en 1-3 jaar werkervaring. Ervaring bij een boekhoud- of accountantskantoor is een pré
- Kennis van Exact: Ervaring met het werken in Exact is een sterke pré. Je kunt snel schakelen binnen het systeem en zorgt dat alle gegevens correct worden ingevoerd.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2800,- tot €3200,- bruto.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront-producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie en doelgroepen? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Customer Development Retail bij Upfront ben je verantwoordelijk voor het opschalen van ons merk binnen supermarkten. Met een scherp oog voor kansen maak jij onze producten zichtbaar en beschikbaar op de juiste plekken in de winkels. Je bouwt sterke relaties op en zorgt ervoor dat onze samenwerkingen soepel verlopen. Door goed contact te onderhouden met supermarktketens, categorie managers en inkopers, speel je actief in op hun behoeften en zie je waar kansen liggen voor onze groei. Jouw aanpak zorgt niet alleen voor een groter marktaandeel, maar versterkt ook de positie van Upfront als vertrouwde partner binnen de retailsector.
Resultaten:
- De effectiviteit van promoties en activaties in 2023 en 2024 is geëvalueerd en het retailplan voor 2025, inclusief promotie- en activatie plannen, is vastgesteld.
- Er is een gedetailleerd inzicht in alle marges en een kostenbesparingsplan wordt uitgevoerd.
- De product rotaties van Upfront zijn per retailer in kaart gebracht en geoptimaliseerd, inclusief welke activiteiten hier positief aan hebben bijgedragen, zoals promoties, seizoensinvloeden, marketing etc.
- Sterke samenwerkingen zijn opgebouwd met nieuwe en bestaande retail partners, wat heeft geleid tot een significante verhoging van de zichtbaarheid en beschikbaarheid van Upfront-producten in winkels, en een duidelijke omzetgroei.
Vaardigheden:
- Analytisch denken: Je hebt affiniteit met data en het vermogen om markttrends en verkoopgegevens te analyseren om geïnformeerde beslissingen te maken.
- Goede communicatie en organisatie: Je kan goed communiceren met klanten en teamleden en weet meerdere taken te beheren.
- Relatiebeheer: Je bouwt en onderhoudt sterke relaties met retail partners en ziet continu kansen voor uitbreiding.
- Commercieel inzicht: Je hebt ervaring (pré) in de FMCG-sector als accountmanager, category manager of inkoper en begrijpt de dynamiek van retail.
- Veerkracht: je hebt het vermogen om je aan te passen aan de veranderende retailomgeving, marktomstandigheden en klantbehoeften.
- Ambitieus: Je wil Upfront het grootste sportmerk in Nederland maken en bent creatief in het bedenken van nieuwe manieren om de retailomzet te blijven verhogen.
- Hands-on mentaliteit: Je werkt proactief, en zorgt ervoor dat retail plannen van A tot Z uitgevoerd worden, jij houdt het overzicht en zet alles in werking om resultaten te boeken.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €3000,- €3800,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront-producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Missie:
Als Recruiter bij Upfront ben jij verantwoordelijk voor het vinden en aantrekken van toptalent, wat essentieel is voor de groei van de snelst groeiende food startup van Nederland. Gedreven door je passie voor mensen en het behalen van resultaten, kan jij snel talent herkennen en weet je de perfecte match te maken in een dynamische en snel veranderende omgeving. Jij speelt een belangrijke rol in het behalen van ons succes door de beste mensen op het juiste moment binnen te halen.
Resultaten:
- Actief sourcen naar geschikte kandidaten via jobboards, LinkedIn en andere kanalen voor een constante instroom van talent.
- Efficiënt beoordelen van CV’s en voeren van telefonische screenings.
- Het creëren van een sterke talentpool door goede relaties met potentiële kandidaten op te bouwen.
- Het bieden van een optimale candidate experience door het hele recruitmentproces.
- Het opbouwen van strategische samenwerkingen en netwerken met scholen, universiteiten en andere organisaties om Upfront toegang te geven tot een breder talentenbestand.
Vaardigheden:
- Communicatieve vaardigheden: Je kan duidelijk en overtuigend communiceren met, en weet goed te luisteren naar, kandidaten en collega's.
- Relatiebeheer: Je hebt het vermogen om sterke, langdurige netwerken op te bouwen en te onderhouden.
- Organisatorisch sterk en multitasking: Je beheert vakkundig meerdere vacatures tegelijk en houdt makkelijk het overzicht over de verschillende fases in het sollicitatieproces, zonder dat er iets aan je aandacht ontsnapt.
- Geduld en doorzettingsvermogen: Je blijft vastberaden en kalm, ook bij tegenslagen of obstakels, en zet door om de gewenste resultaten te bereiken.
- Talentherkenning: Je hebt een scherp oog voor talent en kunt snel en accuraat zowel harde als zachte vaardigheden van kandidaten herkennen, waardoor je de juiste match weet te maken.
- Ervaring: Je hebt een goed inzicht in de arbeidsmarkt, en ervaring in recruitment (0-2 jaar) is een pré, waardoor je snel kunt schakelen in het vinden van het juiste talent.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie.
- Een werkplek bij onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2600- tot €3100,- bruto.
- Een fiets.
- Onbeperkt Upfront-producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie en doelgroepen? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Bij Upfront zijn we altijd op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde professionals die ons team willen versterken. Wanneer je je niet kan vinden in de openstaande vacatures, maar wel passie hebt voor Upfront, wat je doet en denkt een waardevolle bijdrage te kunnen leveren, kan je via deze weg een open sollicitatie insturen.
Stuur ons je CV en een motivatiebrief waarin je vertelt wie je bent, wat je ambities zijn en hoe jij denkt een verschil te kunnen maken binnen ons bedrijf. Wij nemen contact met je op wanneer er een geschikte mogelijkheid is die aansluit bij jouw profiel!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Marketing
Wat doe je als E-mail Marketeer bij Upfront?
Als E-mail Marketeer bij Upfront perfectioneer je niet alleen de customer journey via e-mail, maar vergroot je ook onze omzet met slimme, creatieve en conversiegerichte e-mailcampagnes. Je krijgt de kans om het e-maildomein volledig naar eigen inzicht vorm te geven, met de vrijheid om zelfstandig acties en campagnes te ontwikkelen en uit te voeren.
Missie:
Het schrijven van e-mails die klanten openen en de omzet verhogen.
Resultaten die jij gaat behalen:
- De omzet uit e-mail groeit naar 25% van de totale omzet.
- Open-, klik- en conversieratio's verbeteren, terwijl het aantal afmeldingen daalt door beter gesegmenteerde e-mails.
- De e-maillijsten groeien dankzij strategisch uitgevoerde leadgeneratie.
- Het aantal dagen tussen bestellingen neemt af door slimme e-mailcampagnes en geoptimaliseerde flows.
- De customer journey is een 10/10; klanten delen na hun bestelling allemaal hetzelfde positieve verhaal over Upfront."
Vaardigheden:
- Creativiteit: Je weet hoe je pakkende e-mails schrijft die zowel commercieel aantrekkelijk als relevant zijn voor onze doelgroep.
- Data-driven: Je analyseert graag cijfers en optimaliseert campagnes en flows op basis van data om het maximale resultaat te bereiken.
- Organisatie: Je werkt gestructureerd en weet meerdere campagnes tegelijk te managen zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.
- Proactief: Je neemt het initiatief om nieuwe kansen te identificeren en verbeteringen door te voeren in de e-mailstrategie.
- Ervaring: Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring als e-mailmarketeer, of in een vergelijkbare rol, en bent vertrouwd met Klaviyo.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland.
- Een heerlijke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2500,- €3200,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Werkweek: full-time
Locatie: Rotterdam
Team: Operatie
Wat doe je als Procurement Manager bij Upfront
Als onze Procurement Manager duik je elke dag in onderhandelingen om de beste deals af te sluiten. Met jouw positieve instelling en oog voor kansen, zet je uitdagingen om in winstgevende mogelijkheden. Je bent de strateeg in het hart van ons inkoopteam, waar je kansen creëert door productinnovatie te combineren met prijsdoelstellingen en deze te vertalen naar een sterk inkoopplan. Maar jouw invloed gaat verder dan alleen de cijfers. Je bouwt en onderhoudt sterke relaties met leveranciers en legt de basis voor langdurige partnerschappen. Als Procurement Manager bij Upfront ben je een scherpe onderhandelaar, een bruggenbouwer en een onmisbare schakel die ons productteam naar nieuwe successen leidt.
Missie:
Het sluiten van de beste deals en bouwen van sterke partnerschappen die onze groei versnellen.
Vaardigheden:
- Sterke communicatieve vaardigheden en toegankelijkheid: Je bent duidelijk en benaderbaar in je communicatie, zowel intern als extern.
- Onderhandelen geeft je energie: Je haalt voldoening uit het sluiten van de beste deals en presteert goed onder druk.
- Georganiseerd: Je werkt gestructureerd en weet altijd het overzicht te behouden.
- Ondernemend en vastberaden: Je hebt een proactieve instelling en geeft niet op bij obstakels; je zet door tot je je doelen bereikt.
- Uitstekende taalvaardigheid: Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Ervaring: Je hebt 1-3 jaar werkervaring. Ervaring in inkoop of sales is een pré.
Dit bieden wij:
- Deel worden van een jong, ambitieus team binnen de snelst groeiende food startup van Nederland.
- Een heerlijke werkplek op onze Campus bij de Van Nellefabriek met een ruim kantoor, grote tuin en eigen gym.
- Salaris: €2600,- €4500,- bruto, sterk afhankelijk van ervaring.
- Voorwaarden die jouw leven makkelijker maken, zoals een fiets, MacBook, lunch, een kapper op kantoor en natuurlijk onbeperkt Upfront producten tijdens werktijd.
Spreekt deze uitdaging je aan en voel je een klik met onze missie? Laten we samen bouwen aan de toekomst. Solliciteer nu!
Bij Upfront zetten we ons in om de voedingsindustrie te veranderen door eerlijkheid en gezondheid voorop te zetten. Onze drive om een positieve impact te maken, leidt tot eerlijke producten en transparante bedrijfsvoering. We willen niet alleen een gezondere samenleving creëren, maar ook een bedrijf waar Nederland trots op kan zijn. Ons motto? Wat oprecht is wint!
Wat doe je als Logistiek Medewerker bij Upfront?
Als logistiek medewerker heb je een belangrijke rol in het snel en goed bezorgen van de Upfront producten aan onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van bundels en mixdozen, en het verzenden van deze pakketten vanuit ons logistiek centrum, zodat ze op tijd en in perfecte staat aankomen.
Hoe ziet je dag eruit?
Er zijn verschillende shifts voor logistiek medewerkers: van maandag tot en met vrijdag zijn er meestal twee shifts: altijd een avondshift van 17:30 tot 00:30, en soms ook een middagshift van 10:30 tot 17:30 (afhankelijk van de drukte). Op zondag is er één shift van 14:30 tot 21:30.
In de middag ligt de focus vaak op voorbereidende werkzaamheden, zoals het samenstellen van mixdozen, tijdens de avondshift pick en pack je de bestellingen die nog dezelfde avond verzonden worden.
Je kunt je eigen diensten bepalen en flexibel werken, waarbij je de ene week meer uren kunt maken dan de andere!
Hier herken jij jezelf in:
- Je vindt het leuk om in een jong studententeam te werken;
- Je hebt een actieve en verantwoordelijke werkhouding;
- Je woont in Rotterdam of omgeving;
- Minimaal 2 shifts in de week beschikbaar zijn is een sterke pré!
Dit bieden wij:
- De kans om deel te worden van een jong ambitieus team, binnen de snelst groeiende food startup van Nederland die iedere dag samen werkt aan dezelfde missie;
- Een goed salaris naar leeftijd, oplopend tot €17,78 per uur;
- Doorgroeimogelijkheden naar teamleider of supervisor;
- Upfront snacks tijdens werktijd!
Klinkt deze uitdaging interessant en ben je enthousiast over onze missie? Laten we samen aan de slag gaan. Solliciteer nu!
Bedankt voor je interesse in een stage bij Upfront!
We zijn altijd op zoek naar gedreven en enthousiaste stagiairs die met volle energie willen meewerken aan onze groei. Elk jaar bieden we twee startmomenten aan voor stages: in september en februari. Onze meewerkstages duren vijf maanden en zijn fulltime (40 uur per week) op kantoor. Afstudeerstages bieden we helaas niet aan, omdat het naast je werkzaamheden te veel is om ook een afstudeerproject/scriptie te schrijven, en wij je gezien de drukte niet de juiste begeleiding kunnen bieden.
De vacatures voor de stages staan op dit moment nog niet open, maar houd deze pagina goed in de gaten! Zodra ze beschikbaar zijn, laten we het hier weten. De stages voor februari 2025 zullen rond November gepubliceerd. Doorgaans bieden we stages in de richtingen sales, product en marketing aan.
Nogmaals, bedankt voor je interesse en we zien je aanmelding tegemoet!
Let op: de aankomende stages zullen starten op 03/02/2025 met een kick-off op 29/01/2025. Houd deze dag vrij!
Bedankt voor je sollicitatie!
We zullen je aanmelding zorgvuldig doornemen en zijn zo snel mogelijk bij je terug
*Houd er rekening mee dat dit door grote drukte 1-2 weken kan duren.