Grote internationale conglomeraten hebben decennia lang vrije toegang gehad tot de Nederlandse markt. Met vaak in Amerika ontwikkelde producten hebben ze onze samenleving afhankelijk gekregen van hun ultra processed foods.
Onze missie is om de trend te keren en verpakte voeding eenvoudig te maken. Door de inhoud groot voorop te drukken beperken we onze ruimte voor ingrediënten, en creëeren we bewustzijn bij de koper. Samen bouwen we een nieuwe standaard.
Ons logo staat voor een samenwerking tussen jou en ons. We zijn allemaal mensen, met doelen en ambities. Als we eerlijk naar elkaar zijn groeien we samen.
We drukken onze ingrediënten en voedingswaarden groot op de voorkant van onze verpakking. Zo blijft Upfront scherp, zo blijf jij scherp.
Ons logo staat voor een samenwerking tussen jou en ons. We zijn allemaal mensen, met doelen en ambities. Als we eerlijk naar elkaar zijn groeien we samen.
De slogan "wat oprecht is wint" trekt veel recht wat fout gaat in andere bedrijven. Zolang we hierin blijven geloven is er hoop.
Upfront werd in januari 2020 opgericht door drie vrienden die een passie deelden voor het maken van een positieve impact op de samenleving. Trots op hun transparantie, plaatsten ze de voedingswaarden en ingrediënten aan de voorkant van de verpakking en noemden hun bedrijf "Upfront". Inmiddels, in het zesde jaar van hun onderneming, kijken ze trots terug op de groei en de reis die ze samen hebben afgelegd.
Mark en Harro, vrienden sinds hun zesde, ontdekten dat er geen eiwitrepen zonder ongewenste ingrediënten waren. Vijf jaar eerder begonnen ze daarom zelf een eiwitreep te maken van natuurlijke ingrediënten zoals dadels, ei-eiwit en noten.
Upfront is ontstaan uit frustratie: ‘gezonde’ snacks zoals eiwitrepen bleken ingewikkeld en niet echt gezond. Naast onze transparante eiwitrepen delen we ook steeds meer tips over misleiding in verpakte voeding op social media.
Klanten waarderen eerlijkheid, waardoor we snel een loyale groep opbouwen en samen groeien. Ons eerste kantoor in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam heeft een magazijn in een 30m² vergaderruimte.
We zien hoe belangrijk Upfront’s groei is voor de gezondheid, dus we zetten ambitieuze doelen en verhuizen naar een hal van 600m² omdat we meer dan 20 producten verkopen en 100+ orders per dag krijgen.
We verhuizen naar een hal van 600m² omdat we meer dan 20 producten verkopen en 100+ orders per dag krijgen. Onze producten liggen nu in de supermarkt, dus we kunnen onszelf echt een voedingsmerk noemen.
Ons kantoor is eindelijk af, met veel daglicht, grote deuren naar de tuin, een gym en een grote keuken! We verhuizen ook naar een 2.500m² magazijn tegenover ons kantoor om verder te groeien.
Na 4 jaar hebben we ons beseft dat het uiteindelijk draait om het maken van goede producten. Daarom is dit vanaf nu onze #1 focus! We zetten ons elke dag in voor een toekomst waarin "wat oprecht is wint" en streven naar een succesvolle Upfront-standaard in elke categorie.
Upfront’s CEO
Upfront’s CMO
Upfront’s COO
Upfront’s Hoofd Product
Mark en Harro zijn samen opgegroeid in dezelfde straat. Samen vissen, samen trainen en nu samen een bedrijf runnen. Sophie waagde een gok en solliciteerde bij Upfront vlak na de lancering. Nu runt ze naast Mark het bedrijf als COO. Jan is niet alleen een hybride sporter met behoorlijk wat marathons op zijn naam, hij ontwikkelt ook geweldige producten met sport en gezondheid als hoogste prioriteit.