Bij Upfront streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid bij al onze producten. We begrijpen echter dat er soms redenen kunnen zijn waarom je een product wilt retourneren.
Je kunt je retour aanmelden via deze link. Zodra je retourzending is aangemeld, krijgen wij een melding van je retour.
👉 Let op: haal je pakket altijd binnen 7 dagen op bij een PostNL-punt. Anders komt het retour en rekenen we €5,95 verwerkingskosten.
Ook in geval van een foutief ingevoerd adres, zullen wij deze regel hanteren.
Je hebt 14 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren, tellend vanaf de datum van ontvangst. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het product aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Het product zit in de originele verpakking;
- Het product is ongebruikt en in verkoopbare staat;
- Het product is gekocht via onze eigen website.
Gaat er iets mis door onze fout (verkeerd of beschadigd product)? Dan betalen wij de retourkosten. Neem hiervoor contact op met support@upfront.nl.
Wil je gewoon zelf een of meerdere producten terugsturen? Dan zijn de kosten voor eigen rekening (€5,95 NL / €6,95 BE).
Na ontvangst en verwerking van je retour storten we je aankoopbedrag terug of sturen we je een tegoedbon. Houd rekening met maximaal 2 weken verwerking.
Als het geretourneerde product voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je kiezen uit de volgende opties:
- Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag of;
- Een tegoedbon dat je kunt gebruiken voor toekomstige bestellingen.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met onze klantenservice die 7 dagen per week van 08.00-21.30 uur bereikbaar is. We reageren zo snel mogelijk. 🧡