- Alles
- Ontbijt
- Eiwit Shakes
- Voeding
- Snacks
- Krachtsport
- Duursport
- Supplementen
Categorieen
Bij Upfront streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid bij al onze producten. We begrijpen echter dat er soms redenen kunnen zijn waarom je een product wilt retourneren.
Je kunt je retour aanmelden via deze link. Zodra je retourzending is aangemeld, krijgen wij een melding van je retour.
LET OP: Wanneer je ervoor kiest om je pakketje naar een PostNL punt te laten sturen óf wanneer deze daar automatisch heen wordt gestuurd omdat de bezorger je gemist heeft, zorg dan dat je het pakketje binnen zeven dagen ophaalt.
Als deze niet op tijd wordt opgehaald, kunnen wij niet garant staan voor een herzending en zijn we genoodzaakt om een verwerkingsfee van €6,50 (verzend- en verwerkingskosten) met het betaalde bedrag te verrekenen.
Ook in geval van een foutief ingevoerd adres, zullen wij deze regel hanteren.
Je hebt 28 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren, tellend vanaf de datum van ontvangst. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het product aan de volgende voorwaarden voldoen:
Upfront is verantwoordelijk voor de retourkosten als het product defect is of als er een fout is gemaakt bij de verzending. Hieronder valt:
LET OP: Neem hiervoor contact op met support@upfront.nl De retourkosten zijn voor de klant wanneer:
Jouw retourlabel dien je vooraf te betalen.
Als het geretourneerde product voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je kiezen uit de volgende twee opties:
Voor vragen, opmerkingen of om een retourverzoek in te dienen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via e-mail.