WE ZIJN UPFRONT

We drukken onze voedingswaarden in ingrediënten groot op de voorkant zodat jij controle krijgt over je gezondheid. Vandaar onze naam. Samen maken we de voedingsindustrie weer eenvoudig en functioneel, in plaats van onbegrijpbaar en verslavend. Samen bouwen we een nieuwe Nederlandse standaard.

WE GELOVEN DAT

WAT OPRECHT IS WINT.

Mensen willen weten wat de waarheid is. Jij, ik, wij allemaal. - daarom hebben we trouwens zo'n afkeer voor leugenaars en hypocrieten. Op leugens kan je niet bouwen - De waarheid geeft houvast, en houvast is nodig voor progressie. Daarom werken we er bij Upfront aan om zo oprecht en eerlijk mogelijk te zijn, onze zoektocht naar de waarheid is nooit over. Wat oprecht is wint.

WE GROEIEN SAMEN

Ons logo staat voor onze belofte aan jullie. We zijn oprecht, en als wij groeien dan groeien jullie mee. Een vriendschappelijke band, en een belofte. De linkerhand zijn wij, de rechter jij. We hebben 100% van onze eigen aandelen in handen, daarom zijn we vrij om op onafhankelijke wijze te doen wat we moeten doen om onze missie te volbrengen. Om deze onafhankelijkheid te houden zijn winsten belangrijk, want alleen met winst kunnen we de voorraad bekostigen. Het voortbestaan van Upfront komt altijd op #1, maar weet dat 9/10 discussies hier tussen Harro en mij (Mark) gaan over hoe we jullie meer waarde kunnen bieden.

Onze Reis
2020
2021
2022
2023
2024
toekomst
2020
De geboorte van Upfront

Upfront is opgericht vanuit een frustratie: “gezonde” snacks zoals eiwitrepen waren ingewikkeld en bleken uiteindelijk niet écht gezond.

De strijd tegen misleiding

Naast de verkoop van onze transparante eiwitrepen, delen we steeds meer tips over misleiding en verpakte voeding op socials.

2021
Samen groeien

Wat blijkt? Klanten vinden het fijn om niet voor de gek gehouden te worden. We bouwen snel een loyale groep klanten op en groeien samen.

Van Nelle & eigen magazijn

We betrekken ons eerste kantoor in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam. In een vergaderruimte van 30m2 bouwen we ons eigen magazijn.

Dag en nacht

Een bedrijf beginnen is niet makkelijk: met een kleine groep werken we keihard om vorm te geven aan Upfront zoals je het nu kent.

2022
Grootse plannen

We zien hoe belangrijk het is dat Upfront groeit: de impact op gezondheid is groot en positief. Daarom zetten we ambitieuze groeidoelen.

Een 'echt' magazijn!

We verhuizen naar een serieuze hal van 600m2 omdat we inmiddels meer dan 20 verschillende producten verkopen en 100+ orders per dag krijgen.

2023
Upfront in Albert Heijn

Onze producten liggen in een supermarkt! Nu kunnen we onszelf echt een voedingsmerk moeten. Unilever kom maar op!

Upfront Campus

Het idee om een eigen 'campus' te bouwen óp het terrein van de Van Nelle Fabriek begint vorm te krijgen, en we tekenen een aantal grote contracten.

Een nieuwe standaard

Onze manier van producten ontwikkelen werkt zó goed, dat we een nieuwe standaard weten te brengen naar een breed scala aan producten.

2024
Campus deel een: HQ

Na lang zelf klussen is ons kantoor af. Veel daglicht, grote deuren naar onze eigen tuin, een eigen gym en grote keuken!

Campus deel 2: UGC

We verhuizen naar een nieuw magazijn van 2.500m2, recht tegenover ons nieuwe kantoor. Hier kunnen we doorschalen.

Toekomst
De beste nieuwe producten

Wat we ons na 3,5 jaar beseft hebben? Het draait uiteindelijk om het maken van goede producten. Dat is vanaf nu dan ook onze #1 focus!

Het nieuwe Unilever

We zetten ons elke dag in voor een toekomst waar "wat oprecht is wint". Een succesvolle Upfront standaard in elke categorie.