Zoeken naar de waarheid.

Bedrijven moeten goede producten maken, en de beste zouden moeten winnen. Helaas worden in de voedingsindustrie weinig producten gemaakt die goed zijn, en veel producten gemaakt die goed lijken. Voeding is complex, en de grote voedingsbedrijven hebben daar decennia lang misbruik van gemaakt. Wij hadden er genoeg van en gaan voor de inhoud. Zelfs als dat 100x moeilijker is. Wat oprecht is wint.

Ons logo staat voor een samenwerking tussen jou en ons. We zijn allemaal mensen, met doelen en ambities. Als we eerlijk naar elkaar zijn groeien we samen.

We drukken onze ingrediënten en voedingswaarden groot op de voorkant van onze verpakking. Zo blijft Upfront scherp, zo blijf jij scherp.

Ons logo staat voor een samenwerking tussen jou en ons. We zijn allemaal mensen, met doelen en ambities. Als we eerlijk naar elkaar zijn groeien we samen.

WAT OPRECHT IS WINT.

De slogan "wat oprecht is wint" trekt veel recht wat fout gaat in andere bedrijven. Zolang we hierin blijven geloven is er hoop.

De mensen achter het merk

Upfront’s CEO

Mark

Upfront’s CMO

Harro

Upfront’s COO

Sophie

Upfront’s Hoofd Product

Jan

Mark en Harro zijn samen opgegroeid in dezelfde straat. Samen vissen, samen trainen en nu samen een bedrijf runnen. Sophie waagde een gok en solliciteerde bij Upfront vlak na de lancering. Nu runt ze naast Mark het bedrijf als COO. Jan is niet alleen een hybride sporter met behoorlijk wat marathons op zijn naam, hij ontwikkelt ook geweldige producten met sport en gezondheid als hoogste prioriteit.

Een nieuwe Nederlandse standaard.

Met heel veel druk en toewijding komen we steeds dichterbij. Één ding is zeker: zonder een eerlijke en transparante manier van werken is het vinden van de waarheid onmogelijk.

We maken voeding met de waarheid voorop.
Werken bij Upfront