GRATIS VERZENDING VANAF ‚ā¨20!
V√ď√ďR 23:30 BESTELD, MORGEN IN HUIS

OVER ONS

We zijn een klein team met de missie om misleiding in de voedselindustrie tegen te gaan door middel van transparantie. Wil je onderdeel worden van het team? Lees nog even door.

HET PROBLEEM

Mensen willen wel gezond eten, maar niemand weet meer wat hij¬†of¬†zij¬†nou eigenlijk¬†√©cht¬†eet.¬†Wij denken dat¬†dit komt doordat voedselproducenten gebruik maken van misleidende claims, afleidende kleuren en¬†de¬†voedingswaarden en ingredi√ęnten in een onleesbaar formaat¬†achterop de¬†verpakking zetten. De reden¬†hiervoor¬†is simpel, er is veel geld te verdienen met het slim vermarkten van goedkope¬†troep.

ONZE OPLOSSING

Wij maken voedsel weer begrijpbaar¬†door middel van het¬†transparante Upfront label.¬†Waarbij¬†we de voedingswaarden en ingredi√ęnten Upfront de verpakking zetten. Daarnaast proberen we ingredi√ęntenlijsten zo kort mogelijk te houden en gebruiken we ingredi√ęnten die jij w√©l kent.¬†Een gezonder Nederland begint bij weten wat je eet.

UPFRONT ETHOS

1. DEFINIEER EEN DOEL

Snelheid zonder richting is nutteloos. We stellen duidelijke doelen, zodat we zeker weten dat onze moeite bijdraagt aan onze missie. 

2. LAAT JE NIET AFLEIDEN

We zien links en rechts kansen, maar laten ons hier niet door afleiden. We schrijven ze op, overwegen ze in reflectieperiodes, maar tijdens werk is focus belangrijk.

3. NEEM VERANTWOORDELIJKHEID

Soms is het makkelijker kleine problemen te negeren in de hoop dat iemand anders het oplost. Als het probleem het bedrijf aangaat, gaat het jou aan. Los het op.

4. NEEM PAUZES

Aan één stuk door werken klinkt cool, maar pauzes dienen als reflectieperiodes en zijn essentieel..

5. ZET EINDDOELEN VER WEG

Een doel daadwerkelijk halen betekent meestal dat je er meer uit had kunnen halen. Doelen horen nét buiten bereik te liggen, zo push je jezelf om harder te gaan.

6. BLIJF VRAGEN STELLEN

Een kleine fout in je startkoers kan uiteindelijk een enorme misser opleveren. Daarom moet je gaandeweg blijven bijsturen.

7. ZET VASTE MEETINGS

Geen vaste meetings samen kan een team uiteen drijven. Een vergadering per week met het hele team is al genoeg.

8. RAAK NIET IN PANIEK.

Als je doorhebt dat iets niet zo gaat als je hoopte, dan wordt er vaak als reactie te snel gehandeld. Plan rustig een nieuwe route en raak vooral niet in paniek.

9. AIM SMALL, MISS SMALL

Hoe je je doel ook definieert, je zal er altijd een klein beetje van afwijken. Hoe preciezer je defini√ęring vakje doel, hoe kleiner de afwijking zal zijn.

10. HIGH RISK, HIGH REWARD

Als iets belangrijk genoeg is, zelfs wanneer het onmogelijk lijkt, proberen we het. Een makkelijk doel halen is onze grootste angst.

11. WE QUESTION

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit.

OPEN POSITIES

Heb je een passie voor voedsel en gezondheid, deel je onze frustratie, en kan je bijdragen aan de missie? Stuur dan je CV (of LinkedIn profiel) en een korte motivatie naar mark@upfrontfood.com. Hou het kort, en laat in je motivatie weten wat voor problemen je tegen bent gekomen in je carrière, en hoe je die problemen hebt opgelost. Voor de content creators en grafisch ontwerpers: Designs en videos > geschreven text. 

Head of marketing

Als marketing manager ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het aansturen van het marketing team
  2. Het maken van planningen voor alle platforms
  3. Het plannen van de marketing lange termijn campagnes
  4. Het opzetten van email campagnes en flows

Vereisten:

  1. Je bent Upfront
  2. Je hebt een passie voor gezondheid en fitness
  3. Je kan 5 dagen per week werken uit ons kantoor in Rotterdam
  4. Je bent goed met Photoshop, Premiere Pro, en AE
  5. Je bent niet bang risico’s te nemen
  6. Je neemt geen blad voor de mond
  7. Je hebt een passie voor social media
  8. Je bent georganiseerd, creatief, en ondernemend (je zal je werk voor een groot deel zelf in moeten vullen)
  9. Je bent 'humble' en staan open voor nieuwe learnings

Wat wij bieden:

  1. Mogelijkheid tot groei binnen een snelgroeiende startup
  2. Een dynamische jonge omgeving
  3. Directe impact op de voedselindustrie
  4. Een werkplek in een episch kantoor

Content creator

Als content creator ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het maken van content: Videos, infographics, social posts, emails
  2. Het maken van de content strategie
  3. Het uitvoeren van deze strategie via Instagram, LinkedIn en Spotify
  4. Het groeien van de social media accounts
  5. Marketing hype vertalen naar sales

Vereisten:

  1. Je bent Upfront
  2. Je hebt een passie voor gezondheid en fitness
  3. Je kan 5 dagen per week werken uit ons kantoor in Rotterdam
  4. Je bent goed met Photoshop, Premiere Pro, en AE
  5. Je bent niet bang risico’s te nemen
  6. Je neemt geen blad voor de mond
  7. Je hebt een passie voor social media
  8. Je bent georganiseerd, creatief, en ondernemend (je zal je werk voor een groot deel zelf in moeten vullen)
  9. Je bent 'humble' en staan open voor nieuwe learnings

Wat wij bieden:

  1. Mogelijkheid tot groei binnen een snelgroeiende startup
  2. Een dynamische jonge omgeving
  3. Directe impact op de voedselindustrie
  4. Een werkplek in een episch kantoor

Grafisch ontwerper

Als grafisch ontwerper ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het ontwerpen van de Upfront 'brand identity'
  2. Het ontwerpen van verpakkingen
  3. Het ontwerpen van social content
  4. Het ontwerpen van emails
  5. Het ontwerpen van templates voor verschillende teams

Vereisten:

  1. Je bent Upfront
  2. Je hebt een passie voor gezondheid en fitness
  3. Je kan 5 dagen per week werken uit ons kantoor in Rotterdam
  4. Je bent 'fluent' in het adobe suite
  5. Je bent niet bang risico’s te nemen
  6. Je neemt geen blad voor de mond
  7. Je hebt een passie voor design, en je volgt de laatste ontwikkelingen op het gebied van design
  8. Je bent georganiseerd, creatief, en ondernemend (je zal je werk voor een groot deel zelf in moeten vullen)
  9. Je bent 'humble' en staan open voor nieuwe learnings

Wat wij bieden:

  1. Mogelijkheid tot groei binnen een snelgroeiende startup
  2. Een dynamische jonge omgeving
  3. Directe impact op de voedselindustrie
  4. Een werkplek in een episch kantoor