GRATIS VERZENDING > ‚ā¨20 ūüí™
OP WERKDAGEN V√ď√ďR 19:00 BESTELD, MORGEN IN HUIS! ūüá≥ūüáĪ

OVER ONS

We zijn een klein team met de missie om misleiding in de voedselindustrie tegen te gaan door middel van transparantie. Wil je onderdeel worden van het team? Lees nog even door.

HET PROBLEEM

Mensen willen wel gezond eten, maar niemand weet meer wat hij¬†of¬†zij¬†nou eigenlijk¬†√©cht¬†eet.¬†Wij denken dat¬†dit komt doordat voedselproducenten gebruik maken van misleidende claims, afleidende kleuren en¬†de¬†voedingswaarden en ingredi√ęnten in een onleesbaar formaat¬†achterop de¬†verpakking zetten. De reden¬†hiervoor¬†is simpel, er is veel geld te verdienen met het slim vermarkten van goedkope¬†troep.

ONZE OPLOSSING

Wij maken voedsel weer begrijpbaar¬†door middel van het¬†transparante Upfront label.¬†Waarbij¬†we de voedingswaarden en ingredi√ęnten Upfront de verpakking zetten. Daarnaast proberen we ingredi√ęntenlijsten zo kort mogelijk te houden en gebruiken we ingredi√ęnten die jij w√©l kent.¬†Een gezonder Nederland begint bij weten wat je eet.

UPFRONT ETHOS

1. WEES UPFRONT

We verbergen niets, we geven fouten openlijk toe, we zeggen wat we denken wanneer we het denken, we proberen aardig te blijven. 

2. STRIJD VOOR DE MISSIE

We zijn vastberaden om de Upfront Missie te behalen. Niemand anders gaat het doen, het is aan ons om iedereen weer controle over zijn of haar gezondheid te geven. Onze missie is een specifieke roeping, en ieder dag zijn we bereid er voor te strijden - we werken samen met mensen die er ook precies zo in staan.

3. NEEM DE TRAP

We nemen initiatief en vermijden de makkelijkste weg, we doen wat we eigenlijk moeten doen, we doen het goed.

4. SLA DE HANDEN INEEN

We werken samen, binnen het team, met onze klanten. We slaan de handen letterlijk ineen.

5. ZOEK DE GRENS OP

Comfort en groei zijn tegenpolen. Iedere dag dagen we onszelf uit, en zoeken we de grens op.

OPEN POSITIES

Heb je ook een passie voor voedsel en gezondheid, deel je onze frustratie, en kan je bijdragen aan de missie? Stuur dan je CV (of LinkedIn profiel) en een korte motivatie naar mark@upfrontfood.com. Voor de content creators en grafisch ontwerpers: Visuals > geschreven text. Hou het kort en duidelijk.

Head of marketing

Als marketing manager ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het aansturen van het marketing team
  2. Het maken van planningen voor alle platforms
  3. Het plannen van de marketing lange termijn campagnes
  4. Het opzetten van email campagnes en flows

Vereisten:

  1. Je bent Upfront
  2. Je hebt een passie voor gezondheid en fitness
  3. Je kan 5 dagen per week werken uit ons kantoor in Rotterdam
  4. Je bent goed met Photoshop, Premiere Pro, en AE
  5. Je bent niet bang risico’s te nemen
  6. Je neemt geen blad voor de mond
  7. Je hebt een passie voor social media
  8. Je bent georganiseerd, creatief, en ondernemend (je zal je werk voor een groot deel zelf in moeten vullen)
  9. Je bent 'humble' en staan open voor nieuwe learnings

Wat wij bieden:

  1. Mogelijkheid tot groei binnen een snelgroeiende startup
  2. Een dynamische jonge omgeving
  3. Directe impact op de voedselindustrie
  4. Een werkplek in een episch kantoor

Content creator

Als content creator ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het maken van content: Videos, infographics, social posts, emails
  2. Het maken van de content strategie
  3. Het uitvoeren van deze strategie via Instagram, LinkedIn en Spotify
  4. Het groeien van de social media accounts
  5. Marketing hype vertalen naar sales

Vereisten:

  1. Je bent Upfront
  2. Je hebt een passie voor gezondheid en fitness
  3. Je kan 5 dagen per week werken uit ons kantoor in Rotterdam
  4. Je bent goed met Photoshop, Premiere Pro, en AE
  5. Je bent niet bang risico’s te nemen
  6. Je neemt geen blad voor de mond
  7. Je hebt een passie voor social media
  8. Je bent georganiseerd, creatief, en ondernemend (je zal je werk voor een groot deel zelf in moeten vullen)
  9. Je bent 'humble' en staan open voor nieuwe learnings

Wat wij bieden:

  1. Mogelijkheid tot groei binnen een snelgroeiende startup
  2. Een dynamische jonge omgeving
  3. Directe impact op de voedselindustrie
  4. Een werkplek in een episch kantoor

Grafisch ontwerper

Als grafisch ontwerper ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het ontwerpen van de Upfront 'brand identity'
  2. Het ontwerpen van verpakkingen
  3. Het ontwerpen van social content
  4. Het ontwerpen van emails
  5. Het ontwerpen van templates voor verschillende teams

Vereisten:

  1. Je bent Upfront
  2. Je hebt een passie voor gezondheid en fitness
  3. Je kan 5 dagen per week werken uit ons kantoor in Rotterdam
  4. Je bent 'fluent' in het adobe suite
  5. Je bent niet bang risico’s te nemen
  6. Je neemt geen blad voor de mond
  7. Je hebt een passie voor design, en je volgt de laatste ontwikkelingen op het gebied van design
  8. Je bent georganiseerd, creatief, en ondernemend (je zal je werk voor een groot deel zelf in moeten vullen)
  9. Je bent 'humble' en staan open voor nieuwe learnings

Wat wij bieden:

  1. Mogelijkheid tot groei binnen een snelgroeiende startup
  2. Een dynamische jonge omgeving
  3. Directe impact op de voedselindustrie
  4. Een werkplek in een episch kantoor

Logistiek

Als logistieke 'operator' ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het uitdenken van de Upfront product-ervaring
  2. Het wekelijks verbeteren van de Upfront product-ervaring
  3. Het plannen van shifts, en het bijhouden van het magazijn
  4. Kaartjes schrijven voor klanten
  5. Orders picken en packen
  6. Communicatie en zorg na levering met de Upfront klanten

Vereisten:

  1. Je bent Upfront
  2. Je hebt een passie voor gezondheid en fitness
  3. Je kan 20 uur per week werken uit ons kantoor in Rotterdam
  4. Je bent hyper-georganiseerd, maar ook creatief

Wat wij bieden:

  1. Mogelijkheid tot groei binnen een snelgroeiende startup
  2. Een dynamische jonge omgeving
  3. Directe impact op de levens van duizenden klanten
  4. Een werkplek in een episch kantoor